Re: Do oscara i jemu podobnych

From: "Edyta" <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Do oscara i jemu podobnych
Date: Fri, 14 Nov 2003 15:07:40 +0100

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości
news:bp2kue$2g6s$1@foka1.acn.pl...

> Użytkownik "Edyta" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

Pozwolisz

> Ale reakcji nie będzie ? A więc ? Emocja-Reakcja ?

> Niestety, bez tego Twoje słowa są tylko bełkotem. I to jest powód dla
> którego mało kto bierze Cię na poważnie tutaj. Sama skazujesz się na ocenę
> Ciebie przez pryzmat swoich potknięć, bo tylko w ten sposób pokazujesz kim
> jesteś, resztę ukrywasz. Chcesz przykład ? Pamiętasz jak naskoczyłaś na
> dziewczynę pytającą o książki ? A pamiętasz jak po tyłku za to dostałaś i
> nawet przepraszam nie pomogło ? Dlaczego (jak się domyślam) znaczna część
> ludzi tutaj, patrzy na Ciebie wciąż przez pryzmat tamtej sytuacji ? Do
> [...]
Po pierwsze...
mylisz pojęcia emocji z instynktem..
I dlatego się nie możemy dogadać!
Po drugie...
Moje słowa nie są bełkotem,
a dowodem na to jest fakt, że 85%
osób na grupie mnie rozumie...
Ty jesteś osoba, która nie wiedzieć czemu
czuje się jak by pozjadała wszystkie rozumy..
Traktujesz co po niektórych ludzi na grupie jak nauczyciel w szkole swoich
za pewne głupszych od siebie uczniów.
I jakoś nikt nie patrzy na mnie przez pryzmat tamtej sytuacji...
Jesteś pierwsza osoba, która o tym od tamtego momentu wspomniała...
Smutne...ale oceniasz ludzi po pozorach...a nie starasz się znaleźć w nich
"głębi" no cóż....
Zastanów się nad swoim postępowaniem, bo w ten
sposób przyjaciół nie znajdziesz..
...do przemyślenia na weekend....
Edyta