Re: Do oscara i jemu podobnych

Data: 2003-11-19 11:47:57
Temat: Re: Do oscara i jemu podobnych
Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

Użytkownik "Edyta" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bpfk3s$mqd$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wiesz...nie mam ochoty na rozmowę z tobą!
> Najpierw jesteś miły, po czym za chwile mnie obrażasz..
> mówię o moim poście odnośnie testu do Czarka
> zdecyduj się!

Aha, czyli aby z Tobą rozmawiać trzeba się dopasowac do Twoich reguł
rozmowy.
Co za różnica czy jestem miły czy nie ? Widzisz tylko słówka i to one na
Ciebie działają. Już Ci mówiłem. Pogłaskać Cię słówkami - prawidłowa reakcja
psa Pawłowa pt. "tak mozemy pogadać". Strzelić Cie epitetem - prawidłowa
reakcja psa Pawłowa pt. "nie chce mi sie z tobą gadać". Czym jest Twoja
próba pogadania ze mną ? Chcesz odciągnąć "potwora" który Cię atakuje na
manowce ? Słuchaj, niech dojdzie wreszcie do Twojego zakutego łba, że jestem
chyba jedyną osobą na tej grupie, która chce z Tobą rozmawiać a nie
podsumować "kretynka" albo wogóle się nie odzywać, "bo po co się z kretynką
użerać". Mylisz pucipuci z rozmową. Owszem, są tu osoby z którymi możesz
pucipuci uprawiać ... natomiast z mojej strony, zamierzam pisać to co uważam
za stosowne, a nie to co Twoje uszka chcą usłyszeć, na tym polega rozmowa.

Pzdr.
P.D.