Do posiadaczy AEG Favorit

1. Data: 2005-02-11 09:42:41

Temat: Do posiadaczy AEG Favorit
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZy ta zmywarka ma oswietlenie wewnetrzne czy nie???
W polskiej instrukcji pisze ze tak w angielskiej nic na ten temat nie ma a
moja nie swieci :)
I nie wiem czy reklamowac czy tak ma byc ;)

2. Data: 2005-02-11 10:49:55

Temat: Re: Do posiadaczy AEG Favorit
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> CZy ta zmywarka ma oswietlenie wewnetrzne czy nie???
> W polskiej instrukcji pisze ze tak w angielskiej nic na ten temat nie ma a
> moja nie swieci :)
> I nie wiem czy reklamowac czy tak ma byc ;)

Witam,
1. Nie jestem uzytkownikiem AEG, ale nasuwa mi sie takie pytanie po co ci
oswietlenie wewnetrzne w zmywarce ? Nigdy nigdzie się nie spotkałem, zeby
ktoras firma cos takiego oferowala w sprzecie domowym do zabudowy, a uwierz
mi jak wybieralem zmywarke dla siebie to przestudiowalem chyba wszystkie
dostępne informacje, zarowno z katalogów, newsow, wszelkich opisow itd.
2. Po drugie skoro masz taką zmywarkę to zobacz po prostu czy nie mam
jakiejs zaroweczki w srodku, tak chyba najprosciej, nieprawdaz ?
3. Jak dalej masz watpliwosci to po prostu zadzwon do serwisu AEG i zapytaj
o czy ta twoja powinna to miec.

pawelWN

3. Data: 2005-02-11 11:01:16

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No zagladalem i raczej nie ma jest tam cos na gorze ale zaroweczki nie widac
A nie pytalbym o to gdyby nie ta polska instrukcja ;) Mnie tez jakos
szczegolnie to oswietlenie nie jest potrzebne :)

4. Data: 2005-02-11 11:08:15

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No zagladalem i raczej nie ma jest tam cos na gorze ale zaroweczki nie
> widac

To na gorze to jest doprowadzenie wody i zaroweczki tam nie powinno byc.

> A nie pytalbym o to gdyby nie ta polska instrukcja ;) Mnie tez jakos
> szczegolnie to oswietlenie nie jest potrzebne :)

A moze dolaczyli ci do zmywarki instrukcje od jakies lodowki AEG :) - wtedy
to oswietlenie wewnetrzne bylo by wrecz wskazane :)

pawelWN

5. Data: 2005-02-11 13:00:06

Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik MrOwA napisal(a):
> CZy ta zmywarka ma oswietlenie wewnetrzne czy nie???

nie ma
pozdr.
ls

6. Data: 2005-02-15 07:10:56

Od: "artly" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> CZy ta zmywarka ma oswietlenie wewnetrzne czy nie???
> W polskiej instrukcji pisze ze tak w angielskiej nic na ten temat nie ma a
> moja nie swieci :)
> I nie wiem czy reklamowac czy tak ma byc ;)

64(coś tam) czyli model niższa od Twojej nie ma.
A co do instrukcji polskich to sa czesto duze błedy ja np miałem problem z
płyta indukcyjną AEG jak właczyc automatyke zagotowania
(już myślałem ze jest cos nie tak, servis mi nie był w stanie odpowiedzieć
czy ma czy nie) dopiero instrukcja angielska rozwiałe moje watpliwości :)
Automatyka zagotowania jest tylko sie ją uruchamia całkiem inaczej niz to
pisze w polskiej :)
Pozdrawiam
Artly

CZyszczenie plyty ceramicznej
Piec gazowy - przykłady kosztów ogrzewania
elektroniczna waga łazienkowa - jakie macie i jakie sa dokladne?
Ekipa wykonczeniowa - Warszawa
kwas siarkowy na panelach :D