Do rodziców warszawskich uczniów

11. Data: 2007-09-12 14:58:54

Temat: Re: Do rodziców warszawskich uczniów
Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote, On 2007-09-12 15:51:
> To _szkoła_ ma obowiązek zorganizować
> dzieciom opiekę. I tego się będę trzymać jutro na rozmowie z
> wychowawczynią i być może dyrektorką.

Na Twoim miejscu najpierw spróbowałabym się "wytłumaczyć", że nie dam
rady i zaproponować coś w zamian (np. pomoc przy organizowaniu jakiejś
imprezy albo upieczenie pysznej szarlotki na zabawę andrzejkową).
W końcu Twoje dziecko będzie miało do czynienia z panią wychowawczynią
przez następne lata a nie ma nic gorszego niż pani, która się uwzięła :-)
agg

12. Data: 2007-09-12 15:00:51

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

W końcu Twoje dziecko będzie miało do czynienia z panią wychowawczynią
przez następne lata a nie ma nic gorszego niż pani, która się uwzięła :-)

---------------

No wiem. Ale nic mnie tak w życiu nie wkurza jak konieczność tłumaczenia się
i przepraszania, że nie mogę/nie chcę dostosować się do cudzych
zachcianek...

Agnieszka

13. Data: 2007-09-12 15:14:35

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oświatowej" zatwierdzone przez naszych radnych uchwałą blablabla. Jednym z
> tych celów jest nauka pływania w szkołach podstawowych przez rok w 2 lub 3
> klasie SP. Moje pytanie dotyczy opieki podczas wyjść na basen w szkołach,
> które takowego basenu nie mają. Czy rodzice _muszą_ zorganizować opiekę na
> wyjście (u nas 2 osoby do pomocy wychowawczyni) i czy sprawa jest stawiana
> "albo rodzice zorganizują opiekę albo nie jedziemy"? Napiszcie proszę jak
> to u was jest, bo mnie nosi. Zwłaszcza po tekście "przecież macie państwo
> dzień opieki nad dzieckiem, to można wziąć i pojechać".

U nas jest tak ze z dziecmi autobusem jedzie wychowawczyni. I prosila na
pierwszym zebraniu, w zeszlym roku i teraz tez, zeby za kazdym razem byl
ktos do pomocy. I my sie sami dogadujemy z rodzicami kto bedzie na basenie,
kto nie moze itp.

Marta

14. Data: 2007-09-12 15:15:43

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 13:20:15 +0200, Agnieszka napisał(a):

> [...]
> u was jest, bo mnie nosi. Zwłaszcza po tekście "przecież macie państwo dzień
> opieki nad dzieckiem, to można wziąć i pojechać".

Ja nie z Warzawy, ale napiszę Ci jak to jest u nas. U nas basen jest w
klasach I-III. My mamy daleko więc dojeżdżamy autokarem zamówionym przez
szkołę. Jedzie wychowawca z klasą, a pan ratownik, nauczyciel naszej szkoły
jest na miejscu. My osobiście jeśli już to GRZECZNIE PROSIMY rodziców czy
ktoś jest chętny i mógłby pojechać pomóc. Nigdy nie stawia się sprawy na
ostrzu noża, nie ma rodzica nie jedziemy.

Tekst o dniu opieki uważam za skandal.
Szkoły, które mają basen blisko- dzieci dochodzą pod opieką
wychowawcy/nauczyciela

--
Elżbieta

15. Data: 2007-09-12 15:17:49

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 15:51:19 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Od rodziców wymaga sfinansowania transportu oraz zorganizowania opieki.

tzn. wy macie sami te dzieci na basen dostarczyć?? Coś w rodzaju juro basen
na 8.00 i każdy przychodzi sam jak do szkoły??
--
Elżbieta

16. Data: 2007-09-12 15:25:32

Od: Loja Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:
> Ale nic mnie tak w życiu nie wkurza jak konieczność tłumaczenia
> się i przepraszania, że nie mogę/nie chcę dostosować się do cudzych
> zachcianek...

Ja bym nie przepraszała, serio. Przy najmniejszym podejrzeniu, że pani
bierze odwet powazna rozmowa z panią. Do skutku. Jak skutki po kilku
razach brak to do pani dyrektor.
Ale z doświadczenia wiem, że większość nauczycielek w takiej sytuacji
daje sobie siana.
A ciasta to już bym za chiny nie upiekła. Newer.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

17. Data: 2007-09-12 15:29:09

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...peel> napisał w wiadomości

> tzn. wy macie sami te dzieci na basen dostarczyć?? Coś w rodzaju juro
> basen
> na 8.00 i każdy przychodzi sam jak do szkoły??

Nie, dzieci jadą autokarem spod szkoły. Za autokar oczywiście płacimy my.
Oczywiście jedzie pani wychowawczyni oraz ma jechać dodatkowo dwoje
rodziców - tak jak napisałam w pierwszym poście, jeżeli nie bedzie dwójki
rodziców to nie ma basenu.

Agnieszka

18. Data: 2007-09-12 15:32:42

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Loja Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sobie siana.
> A ciasta to już bym za chiny nie upiekła. Newer.

No więc tak właśnie pewnie się skończy. Ja nie z tych przepraszających, że
żyją.

Agnieszka

19. Data: 2007-09-12 15:58:34

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 17:29:09 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Nie, dzieci jadą autokarem spod szkoły. Za autokar oczywiście płacimy my.

My płacimy i za basen i za autokar

> Oczywiście jedzie pani wychowawczyni oraz ma jechać dodatkowo dwoje
> rodziców - tak jak napisałam w pierwszym poście, jeżeli nie bedzie dwójki
> rodziców to nie ma basenu.

My jeździmy w dwie klasy więc są dwie panie do pilnowania, ale i więcej
głów do suszenia. W III klasi najczęściej już się rodziców nie brało, bo
dzieci samodzielne.
Owszem jeżdżą u nas rodzice, ale robią to dobrowolnie, za co jestem bardzo
wdzięczna. Jeśli zdarzy się, że nikt z rodziców nie jedzie wtedy pani
jedzie sama. Był rok, że z pierwszymi klasami jeździła dodatkowo pani woźna
do pomocy.

--
Elżbieta

20. Data: 2007-09-13 06:32:07

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

12.09.2007, Loja Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a)

> A ciasta to już bym za chiny nie upiekła. Newer.
Rozumiem, że nie wychodzi. Ale zawsze można kupić.
IMO nie warto się tak stawiać, tu nie chodzi o Ciebie lecz o dobro
dziecka.
/mentor mode on
Celem jest edukacja dziecka, nie konflikt z wychowaczynią
/mentor mode off
:>
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków
Iwonko poradz:Dentysta w szkole
pomysły na energię czterolatka poszukiwane
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
Jak kontrolować dostęp do internetu?