[WAW] Marynarka mężczyzniana

1. Data: 2007-09-12 13:28:19

Temat: [WAW] Marynarka mężczyzniana
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mężczyznę niewielką mi potrzebna.
Zamiast mundurków szkoła młodego zarządziła czarne marynary.
Chce dziecku kupić jakąś fajną, nie za sztywniacką, ale i bez
płonącego smoka i napisu Los Angeles Angels na plecach.
Elegancko luzacka? No, cos takiego.

Poradźcie gdzie szukać, bo gdzie się bojówki kupuje to ja wiem, ale
marynarki juz nie bardzo...

--
s i w a

2. Data: 2007-09-12 14:47:03

Temat: Re: [WAW] Marynarka mężczyzniana
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *siwa*. Seriously?. Seriously.

> [...]
> Elegancko luzacka? No, cos takiego.
>
> Poradźcie gdzie szukać, bo gdzie się bojówki kupuje to ja wiem, ale

Reserved Kids bym obstawiała teraz - bo mają wystawy takie "mundurkowe" dla
dzieci/młodziezy, a Bysiek męsko-postawny jeszcze nie jest ;)
Ewentulanie H&M może...
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2007-09-12 18:02:59

Od: "yaga" <y...@p...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Elegancko luzacka? No, cos takiego.
>
> Poradźcie gdzie szukać, bo gdzie się bojówki kupuje to ja wiem, ale

W Quadri Foglio kiedyś można było dostać garnitury dla młodych facetów.
Bardzo młodych.

Yaga&Kasia (15.08.2002)&Kubuś (02.11.2006)

4. Data: 2007-09-12 18:50:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Poradźcie gdzie szukać, bo gdzie się bojówki kupuje to ja wiem, ale
> marynarki juz nie bardzo...

Być może w 5-10-15 coś znajdziesz, bo tam mają chyba aż do 1,50m. Myślę,
że jakąś np. sztruksową marynareczkę spokojnie mogą mieć. A poza tym,
jak Lia pisała - H&M, Reserved, C&A, CUBUS, Kappahl, czyli wszystkie te
sieciówki, które mają dział dziecięcy.

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2007-09-12 19:02:55

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Być może w 5-10-15 coś znajdziesz, bo tam mają chyba aż do 1,50m.

Ooooo. Kochana, ja już mam 155 cm bieżące w domu!
A reszte posprawdzam.

--
s i w a
dumna :)

6. Data: 2007-09-12 19:20:02

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że jakąś np. sztruksową marynareczkę spokojnie mogą mieć. A poza tym, jak
> Lia pisała - H&M, Reserved, C&A, CUBUS, Kappahl, czyli wszystkie te

Ja szukam akurat trochę mniejszego rozmiaru (122) i stwierdzam: Cubus , H&M,
KappAhl, C&A, Reserved, Smyk nie znalazłam.

W Smyku były sztruksowe marynarki szare i brąz ale z wpiętą bluzą z
kapturem. Były tez piękne 3-częściowe garnitury szare w prążki, ale 1.
baaardzo drogie (319 zł) 2. do prania w pralni. My potrzebujemy coś baaardzo
eleganckiego na ślub Cioci (najchętniej sztruksowy garnitur) - mamy na to
niecałe 4 tygodnie...

Takie bardziej eleganckie kolekcje to mają bliżej zimy. W zeszłym roku i 2
lata temu na pewno były sztruksowe marynarki w Cubusie (kupiliśmy na
przecenie, ale już za mała), Smyku i H&M (ale te HM to z naszywkami). Zobacz
jeszcze najmniejszy rozmiar męski w H&M - tam mogą mieć, najwyzej podwiniesz
rękawy.

Zanim sie wybierzesz to podzwon do sklepów i ew. wykluczysz oszczędzajac
czasu i łażenia, chyba, ze masz blisko do centrum handlowego, a Młody lubi
łażenie po zakupy ;-). -

:-) Monika

7. Data: 2007-09-12 19:44:14

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

eMonika <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał(a):

> Zanim sie wybierzesz to podzwon do sklepów i ew. wykluczysz oszczędzajac
> czasu i łażenia, chyba, ze masz blisko do centrum handlowego, a Młody lubi
> łażenie po zakupy ;-)

Dzięki za wyczerpujące info :)
Młody nie lubi, ale go przekupię. Arkadię mam pod nosem.

--
s i w a

8. Data: 2007-09-12 20:08:47

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Być może w 5-10-15 coś znajdziesz, bo tam mają chyba aż do 1,50m.

Niestety, ich 150 cm to jest fikcja. Polski 13-latek nic tam nie znajdzie.
Nie mówiąc już o 15-latku:)))
A co do marynary... też kiedyś szukałam. Jak już młody wyrósł z blezerka z
zaprzyjaźnionego sklepu Siwej:) Marynarki dla nastolatka nie znalazłam
nigdzie w Warszawie. Skończyło się wtedy na czarnej sztruksowej kurtce
Riders, ale ona chyba sprawy szkolnego stroju nie załatwi, bo nie do każdych
spodni pasuje.
Anka

9. Data: 2007-09-13 06:40:33

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

12.09.2007, medea <e...@p...fm> napisał(a)

> że jakąś np. sztruksową marynareczkę spokojnie mogą mieć. A poza tym,
> jak Lia pisała - H&M, Reserved, C&A, CUBUS, Kappahl, czyli wszystkie te
> sieciówki, które mają dział dziecięcy.

Endo, Wójcik, chociaż większy wybór jest dla dziewczynek niż chłopców.
:/
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

10. Data: 2007-09-13 13:29:58

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> wrote in message

> Endo, Wójcik, chociaż większy wybór jest dla dziewczynek niż chłopców.

Właśnie w tym cały szkopuł...
Anka - mama syna

Do rodziców warszawskich uczniów
Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków
Iwonko poradz:Dentysta w szkole
pomysły na energię czterolatka poszukiwane
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS