specyfik przeciw grzybicy dla dzieci

1. Data: 2007-09-13 13:36:27

Temat: specyfik przeciw grzybicy dla dzieci
Od: "thassos" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zna ktoś może jakis specyfik zapobiegawczy na grzybice dla dzieciaka ,
który codziennie chodzi na basen . Fajnie jakby był łatwy w użyciu i
skuteczny, do stosowania zaraz po basenie.

Dzieki z góry

th

2. Data: 2007-09-13 13:42:49

Temat: Re: specyfik przeciw grzybicy dla dzieci
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.09.2007, o godzinie 15.36.27, na pl.soc.dzieci.starsze, thassos
napisał(a):

> Zna ktoś może jakis specyfik zapobiegawczy na grzybice dla dzieciaka ,
> który codziennie chodzi na basen . Fajnie jakby był łatwy w użyciu i
> skuteczny, do stosowania zaraz po basenie.

Ja tam męczyłem córkę polskim i niedrogim undofenem w atomizerze. Bez
recepty, od 2 roku życia. Uwaga bo śmierdzi i dusi. Trza pryskać z bardzo
bliska i delikatnie. :)

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2007-09-13 14:55:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Ja tam męczyłem córkę polskim i niedrogim undofenem w atomizerze. Bez
> recepty, od 2 roku życia. Uwaga bo śmierdzi i dusi. Trza pryskać z bardzo
> bliska i delikatnie. :)

Ale o jaką grzybicę chodzi? Stóp?

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2007-09-13 23:38:39

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale o jaką grzybicę chodzi? Stóp?

no wlasnie, tez o to pytam? bo na basenie to juz czesciej wirusem brodawczaka
sie mozna zarazic, ale grzybem? grzyba to sie i tak ma na skorze. taka nasza
uroda.

i.

5. Data: 2007-09-14 07:38:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> no wlasnie, tez o to pytam? bo na basenie to juz czesciej wirusem brodawczaka

Brodawczaka? Jeszcze lepiej. Można jakoś się przed tym chronić?

Pozdrawiam
Ewa z nowym karnetem na basen

6. Data: 2007-09-14 08:06:57

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.09.2007, o godzinie 16.55.24, na pl.soc.dzieci.starsze, medea
napisał(a):

> Ale o jaką grzybicę chodzi? Stóp?

Na basenie tak. Innej nigdy nie udało nam się złapać...
Pierwszy etap to odchodząca skóra między palcami. Bardzo łatwo wyleczalne
właśnie Undofenem (jakieś dwa tygodnie psikania wieczorem i rano a potem od
czasu do czasu i koniecznie zawsze po pływaniu). Ale Undofen jest też do
grzybic ogólnie na skórze (nie na śluzówki!).

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2007-09-14 09:05:41

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli dziecko chodzi w grupie zorganizowanej (klub - szkoła itp) to warto
zorganizować przegląd wszystkich dzieci i zabronić chodzenia tym, które mają
brodawczaka do czasu wyleczenia. Jest zaraźliwy. Samo leczenie też jest
niezbyt przyjemne bo albo łyżeczkowanie (na kasę chorych + czekanie w
kolejkach) albo wymrażanie prywatnie (70 zł/ szt)
Jacek

8. Data: 2007-09-14 09:14:22

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj o greposepcie http://greposept.pl/

--
Lesława Jaworowska
www.zdrowa-dusza.com

9. Data: 2007-09-14 11:23:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:
> [...]
> niezbyt przyjemne bo albo łyżeczkowanie (na kasę chorych + czekanie w
> kolejkach) albo wymrażanie prywatnie (70 zł/ szt)

To _ja_ zamierzam chodzić na basen, jak na razie, ale się podczepiłam -
to po pierwsze. A po drugie - w tym samym basenie pływa wiele osób,
nie tylko dzieci (chociaż o różnych porach) i nie ma możliwości
przebadania wszystkich, chyba że byłby taki wymóg przed kupnem karnetu ;-).
Brodawczaka poza tym nie zawsze widać, bo to nie tylko kurzajki na ciele
z zewnątrz.

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2007-09-14 12:34:31

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To _ja_ zamierzam chodzić na basen, jak na razie, ale się podczepiłam -
> to  po pierwsze.

to raczej chodzi o kontakt stopy z nim. Czyli nawet nie przegladanie co
chodzenie nie na bosaka. Kupcie klapki. I nawet pod prysznicem je noscie. Moje
dziecko przerabialo to paskudztwo wlasnie na skorze stop (podeszw)./ syf to za
malo powiedziane. Od wszystkich chorob swiata sie nie uchronisz, to fakt.

i.

[WAW] Marynarka mężczyzniana
Do rodziców warszawskich uczniów
Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków
Iwonko poradz:Dentysta w szkole
pomysły na energię czterolatka poszukiwane