Iwonko poradz:Dentysta w szkole

1. Data: 2007-09-12 02:45:43

Temat: Iwonko poradz:Dentysta w szkole
Od: pol_cia <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Do szkoly mojej corki przyjezdza Smile Illinois, i nie wiem zrobic
jej wymagany przeglad wczesniej czy zaryzykowac obwoznego dentyste?
Slyszalas moze cos o tym programie?
pozdrawiam serdecznie

pol_cia

2. Data: 2007-09-12 10:48:29

Temat: Re: Iwonko poradz:Dentysta w szkole
Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Do szkoly mojej corki przyjezdza Smile Illinois, i nie wiem zrobic
> jej wymagany przeglad wczesniej czy zaryzykowac obwoznego dentyste?

Czy maile już wyginęły?

Wojtek

3. Data: 2007-09-12 13:09:21

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, Wojciech Kulesza <w...@n...org>!

> Czy maile już wyginęły?

Archiwum zostanie.

--
[[:pl:user:gophi]]

4. Data: 2007-09-12 15:48:39

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.09.2007, o godzinie 12.48.29, na pl.soc.dzieci.starsze, Wojciech
Kulesza napisał(a):

> Czy maile już wyginęły?

Z dinozaurami. Smile Illinois to bardzo popularny program w Polsce, więc
widzę tutaj zasadność pytania.

*Habeck*
- Schutzbach

5. Data: 2007-09-12 19:10:44

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z dinozaurami. Smile Illinois to bardzo popularny program w Polsce, więc
> widzę tutaj zasadność pytania.

to oni tam jezdza z tymi emerytkami, co szkole budowac pomagaly?

nie znam ich. znaczy pare razy zapraszali do pomocy, ale leniwa jestem :)

iwon(K)a

6. Data: 2007-09-12 19:45:27

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.09.2007, o godzinie 21.10.44, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> to oni tam jezdza z tymi emerytkami, co szkole budowac pomagaly?

Emerytki też wyginęły, więc nie wiem o co chodzi. :)

> nie znam ich. znaczy pare razy zapraszali do pomocy, ale leniwa jestem :)

Ja też ich nie znam. Ale nie dlatego, że mnie zapraszali. :)

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2007-09-12 19:52:00

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Emerytki też wyginęły, więc nie wiem o co chodzi. :)

a czytalam jakis czas temu (3tyg?) na onecie, ze emerytki z USA pomagaly
budowac szkole w Polsce, (z jakiejs tam charytatywnej orgaznizcji. bo niby
polscy robotnicy to wyjechali, nie bylo komu robic, dyrektorka zglosila sie o
pomoc do jakiejs tam orgaznizacji, i babcie z USA przyjechaly pomagac :)

> Ja też ich nie znam. Ale nie dlatego, że mnie zapraszali. :)

to prawie jak ja :)

iwon(K)a

8. Data: 2007-09-13 07:08:46

Od: Loja Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> [...]
> pomoc do jakiejs tam orgaznizacji, i babcie z USA przyjechaly pomagac :)

Znaczy babcie w kaskach z balkonikami zasuwały po rusztowaniach? Cartoon
Network normalnie ;)

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

pomysły na energię czterolatka poszukiwane
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
Jak kontrolować dostęp do internetu?
sens sznurowanych butów na w-f u pierwszoklasisty
Bank internetowy dla dzieci