Do rodziców warszawskich uczniów

81. Data: 2007-09-14 09:37:52

Temat: Re: Do rodziców warszawskich uczniów
Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski pisze:

> Odpowiedziałem.
> A teraz napisz mi co byś chciała usłyszeć...skopiuje i wkleję.

"To skąd to ciągłe wracanie do dnia opieki??"

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

82. Data: 2007-09-14 10:05:35

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a)

> Nie ja (jako matka) stwarzam problem. Hipotetycznie, bo w mojej szkole
> jedynymi obruszającymi się były mamusie zasuwające na każdej imprezie.
> Na ochotnika - żeby nie było. Raz do roku na święto szkoły przylatywała
> taka jedna ruda i wrzeszczała za mną przez całą szkołę "ja cały dzień
> stoję na stoisku a pani sobie w szpilkach jak damulka przychodzi!". Nie
> zachęcała mnie w ten sposób do pomocy oczywiście.

Rozumiem. Też bym nie miał ochoty z takimi ludzmi współpracować.

--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

83. Data: 2007-09-14 10:11:21

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a)

> "To skąd to ciągłe wracanie do dnia opieki??"

A gdzie tekst to wklejenia ?
OK, to był żart.

Jeśli chodzi oten dzień opieki (i wracanie do niego) to zacznijmy od
tego, że nigdy z tego nie skorzystałem.
Wracam do tematu gdyż argument nauczycielki jest IMO _formalni_ zasadny
i ciężko z nim się spierać. To raz, a druga sprawa to chyba żałuję
swojej "męskiej ambicji" i teraz z pewnością bym ten dzień wykorzystał.
Np podczas choroby dzieci, zamiast brać urlop.

84. Data: 2007-09-14 10:23:25

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Loja Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał:
> Nie. Po prostu gotuję w domu i dla domu. Tylko.

Szkoda.

Szkoda, ze walczysz z taka determinacją o pokazanie sią gorszą niz
jestes.

Tak sie zastanawiam, to ma byc przejaw newsowej siły, czy co?
Zreszta to dotyczy nie tylko ciebie - dziewczyny wyluzujcie - bo dajecie
zly przyklad swoim "starszym dzieciom". On tez po trupach beda walczyc -
tylko z wami.

Pozdrowienia,
Lila

85. Data: 2007-09-14 10:29:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Loja Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Ciasto. Albo nie. Dwa ciasta. A co mi tam.

Ja bym jeszcze dorzuciła pół litra. Nauczyciel też człowiek.

Qra

86. Data: 2007-09-14 10:45:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najwidoczniej wtedy jeszcze nie weszłam w fazę lemura ;)

Źle z Tobą, Loja, źle bardzo ;-)

Qra, też ale bardziej le-niwiec

87. Data: 2007-09-14 11:21:38

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w
wiadomości news:fcdkca$5s9$6@news.onet.pl...
> 14.09.2007, Szpilka <s...@s...tlen.pl> napisał(a)

> Manie też to nie interesuje.

No jak? Wypominasz że koleżanki z pracy brały ten dzien nie na opiekę nad
dzieckiem.

> Nauczycielkę też pewnie to zwisa, lecz nie masz argumentu aby wymigiwac
> się od pomocy. Zwyczajnie nie masz na to ochoty i ok. Masz prawo.
> To jak ktos inny do tego się odnosi, to jego prawo.
> Przynajmniej ja nie zamierzam odbierac Ci Twojej wolności wyboru
> itepeitede.

Eee z nauczycielką to nie do mnie bo moje dzieci jeszcze nie szkolne są.
Ja się czepłam tylko Twojego zainteresowania czyimś dniem wolnym.

> Mam nadzieję, że już ciśnienie Ci spadło.
> ;)

Wcale się jeszcze nie podniosło. ;-P

Sylwia

88. Data: 2007-09-14 11:39:08

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila pisze:

> Szkoda.
>
> Szkoda, ze walczysz z taka determinacją o pokazanie sią gorszą niz
> jestes.

Ja nie rozumiem, czemu nie przyjmujesz do wiadomości, ze ja po prostu
NIE LUBIĘ. Wolno mi chyba?

LL

89. Data: 2007-09-14 11:55:40

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Szpilka <s...@s...tlen.pl> napisał(a)

Nie interesuje mnie jak spędzasz wolny czas.
(bez urazy, dotyczy to wiekszości osób, a teraz trichę żałuję, że o tym
wpomniałem. Burza w szklance wody :))

90. Data: 2007-09-14 14:24:54

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Sep 2007 12:29:03 +0200, Qrczak napisał(a):

> Ja bym jeszcze dorzuciła pół litra. Nauczyciel też człowiek.

Ciasto nie miało być dla nauczyciela tylko dla dzieci na imprezę.
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków
Iwonko poradz:Dentysta w szkole
pomysły na energię czterolatka poszukiwane
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
Jak kontrolować dostęp do internetu?