Do rodziców warszawskich uczniów

101. Data: 2007-09-14 19:13:01

Temat: Re: Do rodziców warszawskich uczniów
Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Elżbieta <w...@o...peel> napisał(a)

> Z dwojga to ja jednak wolałabym to ciasto zamiast tego pół litra (ja kocham
> słodkie)

A może wiśniówka ? Wtedy będzie i słodkie i procentowe.
;)
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

102. Data: 2007-09-14 20:28:09

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Sep 2007 19:13:01 +0000 (UTC), Piotr Majkowski napisał(a):

> A może wiśniówka ? Wtedy będzie i słodkie i procentowe.

Eeeeeeeee, nic z tego. Lodów polanych alkoholem też nie lubię.
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

103. Data: 2007-09-14 20:29:30

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Sep 2007 19:11:20 +0000 (UTC), Piotr Majkowski napisał(a):

> Z pewnością do końca maja przyszłego roku Magda zachowa długie włosy.
> Mimo moich obiekcji związanych z basenem i porannymi dramatami typu: gdzie
> jest moja szczotka do włosów ?!

Komunia??
Faktycznie kilka dni po dziewczynki zaczęły przychodzić z coraz krótszymi
włosami

104. Data: 2007-09-14 20:30:18

Temat: [OT] Re: Do rodziców warszawskich uczniów
Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> Komunia??
> Faktycznie kilka dni po dziewczynki zaczęły przychodzić z coraz krótszymi
> włosami

Czy tylko ja nie widzę postów Piotra Majkowskiego?

Sylwia

105. Data: 2007-09-14 20:44:29

Temat: Re: Do rodziców warszawskich uczniów [OT - wodospad]
Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta podała linkę, a ja ją pytam uprzejmie, czy mogę sobie jeden
wodospad wziąć na tapetę?

--
Old Rena, matka licealisty (i tak w ogóle żadnego alkoholu? nawet w
czekoladkach?)

106. Data: 2007-09-15 07:40:12

Temat: Re: [OT] Re: Do rodziców warszawskich uczniów
Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka twierdzi, że:

> Czy tylko ja nie widzę postów Piotra Majkowskiego?

Kolejny ankieter??

--
Ja widzę. Może masz coś poblokowane po słowach kluczowych.

107. Data: 2007-09-15 16:59:31

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Sep 2007 22:44:29 +0200, Old Rena napisał(a):

> Elżbieta podała linkę, a ja ją pytam uprzejmie, czy mogę sobie jeden
> wodospad wziąć na tapetę?

Bardzo proszę,będzie mi miło. Mój mąż -autor bardzo się ucieszy, że jego
twórczość została doceniona :)

108. Data: 2007-09-15 19:29:33

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Szpilka <s...@s...tlen.pl> napisał(a)

> Czy tylko ja nie widzę postów Piotra Majkowskiego?

Trzeba było mnie nie plonkować (po cichu)
;)

109. Data: 2007-09-15 19:31:44

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Elżbieta <w...@o...peel> napisał(a)

> Komunia??
Owszem.
:)

110. Data: 2007-09-15 19:40:30

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):
> Bardzo proszę,będzie mi miło. Mój mąż -autor bardzo się ucieszy, że jego
> twórczość została doceniona :)

Dziękuję stukrotnie, to teraz z czystym sumieniem lecę ściągnąć.
Ukłony dla Szanownego Autora.

--
Old Rena, miłośniczka wodospadów
[Renata Gierbisz]

Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków
Iwonko poradz:Dentysta w szkole
pomysły na energię czterolatka poszukiwane
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
Jak kontrolować dostęp do internetu?