Do wszyskich kurników! BARDZO WAŻNE!

1. Data: 2010-03-08 11:57:26

Temat: Do wszyskich kurników! BARDZO WAŻNE!
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę panie o przyjęcie skromnych życzeń Słońca, Uśmiechu i Miłości
na codzień. :)

--
CB

PS: przypominam przy okazji, że nie mam żadnego kurnika. ;)

2. Data: 2010-03-08 12:15:04

Temat: Re: Do wszyskich kurników! BARDZO WAŻNE!
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> CB
>

> PS: przypominam przy okazji, że nie mam żadnego kurnika. ;)

W kurnikach pusto....
Baby poszły do solarium i na karuzelę.....oraz na ploty.

Ale dziękuję w swoim skromnym imieniu....

MK

3. Data: 2010-03-08 12:16:12

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> Proszę panie o przyjęcie skromnych życzeń Słońca, Uśmiechu i Miłości
> na codzień. :)

I bezpłodności, aby nie musiały wydawać na środki antykoncepcyjne lub
jeździć na aborcje.

4. Data: 2010-03-08 12:29:17

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Proszę panie o przyjęcie skromnych życzeń Słońca, Uśmiechu i Miłości
> na codzień. :)

Dziękuję bardzo. :) Połowicznie oczywiście, w imieniu swojej kobiecej
połowy.

PS: Od jakiegoś czasu podejrzewam, że dostałeś jakiś awans lub
przynajmniej podwyżkę. ;)

Ewa

5. Data: 2010-03-08 12:31:20

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> połowy.
>
> PS: Od jakiegoś czasu podejrzewam, że dostałeś jakiś awans lub

Czy w ramach równoważenia pierwiastków kobiecego i męskiego powinnyśmy same
kupować sobie rajstopy????
MK

6. Data: 2010-03-08 12:36:42

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę panie o przyjęcie skromnych życzeń Słońca, Uśmiechu i Miłości
> na codzień. :)

Dzięki ;)
Co prawda to święto kojarzy mi się z inną epoką, ale fajnie, że o mnie
pamiętałeś ;)

7. Data: 2010-03-08 12:37:50

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Czy w ramach równoważenia pierwiastków kobiecego i męskiego powinnyśmy same
> kupować sobie rajstopy????

Ja dzisiaj zostałam nieoczekiwanie obdarowana doniczką z prymulkami
przez nieznajomego w sklepie. :)

Ewa

8. Data: 2010-03-08 12:40:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dzisiaj zostałam nieoczekiwanie obdarowana doniczką z prymulkami przez
> nieznajomego w sklepie. :)
>
> Ewa

O jak miło :-))))))).
Aż się uśmiechnęłam.
MK

9. Data: 2010-03-08 12:41:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Czy w ramach równoważenia pierwiastków kobiecego i męskiego powinnyśmy
> same kupować sobie rajstopy????

Mam czekoladki ze znienawidzonymi wiśniami w likierze. Reflektujesz?

Qr(a)

10. Data: 2010-03-08 12:42:56

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Mam czekoladki ze znienawidzonymi wiśniami w likierze. Reflektujesz?
>
> Qr(a)
Ujjj, też nie przepadam......
Ale mam orzeszki pistacjowe, mogę przytargać do stajenki....

MK

INTERNETOWY BANDYTYZM
kukkkurykkuuuuu!!!!!
Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura