Do wszyskich kurników! BARDZO WAŻNE!

31. Data: 2010-03-08 18:00:57

Temat: Re: Do wszyskich kurników! BARDZO WAŻNE!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Mar 2010 14:08:08 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Eeee, było nie mówić!
> Tak było fajniej.
>
> MK

W całej Polsce dawali, to i tak wydałoby się.
--

Ikselka.

32. Data: 2010-03-08 18:03:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Mar 2010 14:12:41 +0100, medea napisał(a):

> Nie chcę się przyznawać, którędy mi ostatnio pistacje wychodzą. ;)
> Lubię, lubię, ale chwilowo mam dość.

A ja kinoplexowego popcornu, który jeszcze do soboty
uwiebiauuuuuu.....am....
--

Ikselka.

33. Data: 2010-03-08 18:03:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Mar 2010 14:17:12 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> A wiśnie w likierze lubisz?
> Bo mam kolejne...
>
> Qr(a),
> czy ktoś potrafi wytłumaczyć, skąd to się bierze,
> że się jednym i innym wydaje, że każdy lubi czekoladki pt. Wiśnie w
> likierze?

Ja lubię. I Pinacoladę.
--

Ikselka.

34. Data: 2010-03-08 18:04:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Mar 2010 14:17:54 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Żeby już poszła?
>
> Qr(a)

Żeby jeszcze przyszła ;-)
--

Ikselka.

35. Data: 2010-03-08 18:52:59

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-08 19:03, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Będę pamiętać.

Qr(a), golonka z chrzanem i setka

36. Data: 2010-03-08 20:33:35

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> To jesteś w połowie mężczyzną???

I to w dodatku niewydarzonym, zahamowanym emocjonalnie kaleką.

Ewa

37. Data: 2010-03-08 20:35:34

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> W całej Polsce dawali, to i tak wydałoby się.

O nienie, ja nie byłam w żadnej sieciówce.

Ewa

38. Data: 2010-03-08 20:40:23

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A wiśnie w likierze lubisz?

Lubię, ale tylko dobrej jakości. Najlepsze są Mon Cheri Ferrero, po
kilku nie należy już wsiadać za kierownicę. ;)

> Bo mam kolejne...

A ja od mojego męża przebywającego obecnie gdzieś daleko hen hen hen
dostałam godzinę temu piękny bukiet kwiatów pocztą kwiatową, a córka
śliczne mini różyczki w koszyczku. Zrobił nam niespodziankę jak nie wiem
co. I jak tu się nie cieszyć z Dnia Kobiet. Ja tam jestem jego gorącą
zwolenniczką. :)

Ewa

39. Data: 2010-03-08 20:43:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-08 21:35, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> O nienie, ja nie byłam w żadnej sieciówce.

No widzisz, sieciówki nawet podrabiają.

Qra

40. Data: 2010-03-08 21:57:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Mar 2010 21:40:23 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> śliczne mini różyczki w koszyczku. Zrobił nam niespodziankę jak nie wiem
> co. I jak tu się nie cieszyć z Dnia Kobiet. Ja tam jestem jego gorącą

No i widzisz, jak Ty się paskudnie chwalisz, narzucasz innym mężom sposób
na życie, zupełnie po mojemu :-)
--

Ikselka.//bez kwiatków

INTERNETOWY BANDYTYZM
kukkkurykkuuuuu!!!!!
Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura