Do wynajęcia /Wrocław

1. Data: 2002-12-09 13:10:41

Temat: Do wynajęcia /Wrocław
Od: "Pawełek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkanie 2-pokojowe, V p. , 33 m2, balkon, lazienka,
kuchnia , częściowo umeblowane,, telefon.
Na Móchoborze Małym przy ul . Szkockiej. Bardzo łatwy dojazd do centrum,
spokojna
okolica, . Do wynajecia od zaraz .
Cena : 700zł + opłaty (230 zł czynsz + energia +rachunek telefonyczny)+
kałcja (500 zł )

1. Data: 2002-12-09 13:33:22

Temat: Re: Do wynajęcia /Wrocław
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Pawełek :
> [...]
> spokojna
> okolica, . Do wynajecia od zaraz .
> Cena : 700zł + opłaty (230 zł czynsz + energia +rachunek telefonyczny)+

Tyle kału nie mam, ale mogę pozbierać. Na jaką wycieraczkę dać?

NTG!!

Waldek

1. Data: 2002-12-09 13:41:34

Od: "Robert M." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak tak dalej pójdzie to grupa zejdzie na psy. Pośredniak dla analfabetów?

Użytkownik Pawełek <r...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:at24pb$ons$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

1. Data: 2002-12-09 13:49:29

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de>

Pawełek :
> [...]
> kałcja (500 zł )

Tyle kału nie mam, ale mogę pozbierać. Na jaką wycieraczkę dać?

Generalnie najlepiej delikwenta odeslac jako zalacznik do:
a...@p...org

Barbara

---

1. Data: 2002-12-09 14:25:29

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Móchoborze Małym
> kałcja (500 zł )

Pocwicz Pawelku ortografie zanim zaczniesz pisac publicznie!
zbisa

1. Data: 2002-12-09 14:26:53

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyliłeś grupy tu nie drobne ogłoszenia, a właściwie to za taką cenę kto na
to pójdzie, jeszcze po polsku pisać nie umiesz?

1. Data: 2002-12-09 14:28:57

Od: zdzisław <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

<><><><><><

Jest kuchnia , czyli miesci sie w temacie :-)

1. Data: 2002-12-09 14:32:45

Temat: Re: Do wynajęcia /Wrocław [OT]
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomyliłeś grupy tu nie drobne ogłoszenia, a właściwie to za taką cenę kto
na
> to pójdzie, jeszcze po polsku pisać nie umiesz?

Szczerze powiedziawszy to taka cena, za umeblowane 2 - pokojowe mieszkanie,
jest nawet interesujaca (jak na Wroclaw)

No ale to taka mala dygresja ;)

Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-12-09 14:56:32

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "slonko" <s...@w...pl>

Szczerze powiedziawszy to taka cena, za umeblowane 2 - pokojowe mieszkanie,
jest nawet interesujaca (jak na Wroclaw)
No ale to taka mala dygresja ;)
Magda - Slonko (Wroclaw)

????????????
dzisiaj???? w zadnym razie! :(
Barbara

---

1. Data: 2002-12-09 15:51:09

Temat: Re: Do wynaj?cia/Wroc?aw [OT]
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Dec 2002 15:56:32 +0100, b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka)
wrote:

>From: "slonko" <s...@w...pl>
>
>Szczerze powiedziawszy to taka cena, za umeblowane 2 - pokojowe mieszkanie,
>jest nawet interesujaca (jak na Wroclaw)
>No ale to taka mala dygresja ;)
>Magda - Slonko (Wroclaw)
>>>>>>>>>>>

>????????????
>dzisiaj???? w zadnym razie! :(
>Barbara

jak juz schodzimy na manowce to dlaczego ???????? (cytat znakow
?). ciekawa jestem, mozesz na priva, jakby sie gromy zaczely
sypac...a moze jednak jest zainteresowanie?? hihihi

Trys
K.T. - starannie opakowana

pierniczki
Re: majonez domowy- relacja