Re: Dobra perfumeria internetowa?

From: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Dobra perfumeria internetowa?
Date: Wed, 8 Oct 2008 11:14:32 +0000 (UTC)

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Kelly tez bardzo lubię, ale nie wpadłabym na to że tam jest róża;-)

Jest, jest. Przyćmiona, pudrowata, schowana pod zamszem, ale jest.

> Zapisane, zapamiętane. W tym roku, po raz pierwszy poczułam sie zmęczona
> Pampeluną i Ogródkiem. Dzięki, a mogłabym prosic jeszcze o jkiegos
> męskiego "typa" TZ chodzi i mi zazdrości;-)a w męskich nie orientuje się
> w ogóle, no i w 3 mieście nie mam gdzie sprawdzić. Ostatnio miał Hermesa
> Terre D'Hermes.

Terre to się prawie wszystkim podoba, żadna wskazówka. ;-)

Może coś z Comme des Garcons? 2 Man? Ja uwielbiam na facetach ichnią serię
kadzidlaną (http://www.luckyscent.com/shop/category.asp?
section=1&categoryid=219), ale to trochę ciężki kaliber, nie wpuściłabym w to
tak od razu kogoś przyzwyczajonego do bardziej tradycyjnych zapachów.

Navegar L'Artisan Parfumeur? Iskander albo Equistrius Parfum d'Empire? Któryś
z męskich Penhaligonsów, typu Quercus? Baimé Maitre Parfumeur et Gantier?
Gaiac Micallef? Amouage Ciel for Men (drogie, ale mnie się podoba, bardzo
lekkie jak na Amouage)?

Albo coś z Lutensów - są już w Polsce. Wywołujący u mnie absolutną miękkość
kolan po wywęszeniu na facecie Chergui jest trudno dostępny, bo w wersji
szeroko dystrybuowanej był limitowanką 2 lata temu, ale może Santal Blanc czy
Vetiver Oriental? TŻ używa właśnie Santal Blanc i sobie chwali, a on jest
raczej z tradycjonalistów zapachowych.

Na facetach uwielbiam też Cadjmere Parfumerie Generale:
http://www.ausliebezumduft.de/kosmetik_produkte.php?
cPath=23_372&products_id=3434
ale ono jest dla tolerujących nutę słodyczy, bo pod drzewem różanym,
sandałowym i cyprysowym ma odrobinę jakby kopry kokosowej: kokos, ale nie
typu Rafaello, tylko taka kopra suszona na słońcu.

Ostatnio kupiliśmy dla MyBestFrienda Tobacco Mucho Stephanie de Saint-Aignan:

http://www.luckyscent.com/shop/detail.asp?itemid=419
08§ion=1

Dość oryginalne, ale nie radzę w ciemno, tytoń, cytrusi i wetiwer.(Na
właścicielu pachnie kapitalnie, ale na nim wszystko pachnie kapitalnie,
przypuszczam, że pachniałby fajnie schlapany nawet denaturatem, więc
bezpieczniej stestować.)

> P.S co z blogiem?Qrcze, robił u mnie za ściągawke

Wróci, wróci, już mam trochę nowych recenzji naskrobanych z różnych
rarytasów, typu seria Les Exclusifs Chanel, tylko brak czasu na obrobienie
zdjęć i
wrzucenie całości.

--
JoP