Dobre!

31. Data: 2017-05-26 20:59:53

Temat: Re: Dobre!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 maja 2017 19:48:54 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> To są o wiele groźniejsze książki. Okultyzm, magia, szatanizm- zdaje się, że
> Jakub ma taką misję.
>
> --
> Chiron

Dobrze wiesz, że nie jestem ideologicznym satanistą - La Veya u mnie nie ma
i raczej nie będzie. Inne odmiany LHP i owszem, w celach informacyjnych.
Ale z drugiej strony, dla równowagi - cała masa białej magii i informacji
"teoriospiskowej". Nie chcę tworzyć skurczych synów, tylko ludzi dobrze
poinformowanych.

Co do okultyzmu, to pisałem już na priva, że zawsze udostępniam przebieg
moich poszukiwań i nolens volens kiedy zajmowałem się techniczno-formalnie LHP
musiałem umieścić odpowiednie grimuary, zresztą posegregowane w opisanych
katalogach. Nie mogę się wycofać ze względu na to, że zadeklarowałem, iż
walczę z cenzurą polityczną i obyczajową.

32. Data: 2017-05-26 21:05:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 maja 2017 20:59:54 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> katalogach. Nie mogę się wycofać ze względu na to, że zadeklarowałem, iż
> walczę z cenzurą polityczną i obyczajową.

PS. "Klucz niebieski" akurat czeka u mnie w kolejce - nie mam kiedy go
załadować, muszę sobie poradzić z wieloma wyzwaniami, które ostatnio zgotowało
mi życie i ponownie ustabilizować się emocjonalnie.

33. Data: 2017-05-26 21:40:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 maja 2017 21:05:18 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> PS. "Klucz niebieski" akurat czeka u mnie w kolejce - nie mam kiedy go
> załadować, muszę sobie poradzić z wieloma wyzwaniami, które ostatnio zgotowało
> mi życie i ponownie ustabilizować się emocjonalnie.

PS^2. Dlaczego nie jestem satanistą, to m.in. możesz sobie wywnioskować
oglądając "Dziewiąte wrota" Polańskiego. Po pierwsze, znaczna większość tzw.
satanistów pokoleniowych to ludzie, do których pasuje opis "mumbo-jumbo"
wygłoszony przez Borisa Balkana. Inni to są z kolei pozerzy trochę bardziej
wyrafinowani właśnie w rodzaju Balkana, podający się za Antychrysta i głoszący,
że oto powstało królestwo szatana na ziemi. Niektórzy mogą nieć całkiem nieźle
wykształcony intelekt, ale ich duma zaburzyła im zmysły. Przykładem tych
głupszych w realu jest właśnie La Vey, tych mądrzejszych ale szalonych -
Crowley i Parsons. Demonolog jest to człowiek, który w przeciwieństwie do
satanistów, nie żywi nabożności dla idei i wartości duchowych reprezentowanych
przez diabła, ale jest dobrze poinformowany o piekielnych kręgach.

34. Data: 2017-05-27 05:39:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 21:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. "Klucz niebieski" akurat czeka u mnie w kolejce - nie mam kiedy go
> załadować, muszę sobie poradzić z wieloma wyzwaniami, które ostatnio zgotowało
> mi życie i ponownie ustabilizować się emocjonalnie.

Po co reklamujesz tę książkę, aby jeszcze bardziej dokopać Kołakowskiemu?

35. Data: 2017-05-27 05:42:54

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 05:39, pinokio pisze:
> Po co reklamujesz tę książkę, aby jeszcze bardziej dokopać Kołakowskiemu?
Przypuszczam że tam gdzie jest, Kołakowski by wszystko dał by pamięć po
tej książce zaginęła, ale jest już za późno.

36. Data: 2017-05-27 06:00:16

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 21:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. "Klucz niebieski" akurat czeka u mnie w kolejce - nie mam kiedy go

Absolutyzujesz "brak cenzury".
Ja sam zostałem zatruty tą książką więc powinienem dać w mordę temu, kto
ją rozpowszechnia.
Czy wiesz jak mocno krzywdzisz ludzi choćby takim "niewinnym" "kluczem
niebieskim". W buddyzmie jest Ahinsa - zasada niekrzywdzenia, ty do niej
się nie stosujesz. A może uważasz że walnięcie kogoś pięścią jest
krzywdzeniem, a danie mu trucizny już nie?

37. Data: 2017-05-27 06:12:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 06:00, pinokio pisze:
> się nie stosujesz. A może uważasz że walnięcie kogoś pięścią jest
> krzywdzeniem, a danie mu trucizny już nie?

Na końcu znajduje się ,,Wielkie Piekło Bezkresnego Cierpienia", do
którego trafiają truciciele; dzieci, które zabiły swoich rodziców;
osoby, które posiadając wodę pozwoliły umrzeć innym z pragnienia oraz
mnisi, którzy palili ołtarze

http://www.japonia.org.pl/?q=pl/content/wieczne-pot%
C4%99pienie-i-m%C4%99ki-%E2%80%93-wizja-piek%C5%82a-
w-japo%C5%84skiej-kulturze

38. Data: 2017-05-27 06:16:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 06:00:39 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> się nie stosujesz. A może uważasz że walnięcie kogoś pięścią jest
> krzywdzeniem, a danie mu trucizny już nie?

Ja raczej staram się nie ukrywać tego, że istnieją różne punkty widzenia.
Od dzieciństwa edukowany byłem w duchu pluralizmu.
Ocenić można tylko po tym, jak się wysłucha wszystkich stron.
To jest chyba jedno, co mi z kultury łacińskiej zostało.
W czasach, gdy się wychowywałem dominowały dwa dyskursy - partyjny i katolicki.
No ale one nie były monopolem, w Polsce zawsze obok czerwonych i czarnych
była opcja orientalna, również przed wojną.

I to reprezentowana nie przez byle kogo, bo przez samego tow. Ziuka i ludzi
z jego otoczenia. Mówi coś Tobie Kempeitai?

39. Data: 2017-05-27 06:21:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 06:16:55 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
>
> I to reprezentowana nie przez byle kogo, bo przez samego tow. Ziuka i ludzi
> z jego otoczenia. Mówi coś Tobie Kempeitai?

Z Wikipedii:

Kempeitai a Polska[edytuj]

W czasie II wojny światowej służby specjalne Cesarstwa Japonii, mimo iż Cesarstwo
było po stronie Państw osi, kontynuowały rozpoczętą w latach 20. współpracę z II
Oddziałem Sztabu Generalnego WP. Przyczyną współpracy japońskiego wywiadu (w tym
Kempeitai) był fakt, iż Polska za swoich wrogów uznawała zarówno Trzecią Rzeszę jak i
ZSRR i można było korzystać z jej informacji wywiadowczych przeciwko obu tym
mocarstwom. Japończycy umożliwiali kurierom Polskiego Państwa Podziemnego poruszanie
się po Europie z autentycznymi paszportami dyplomatycznymi Cesarstwa Mandżukuo.
Zasadą współpracy obu wywiadów było to, że japoński wywiad nie udostępniał polskiemu
informacji na temat Niemiec (choć zasada ta była czasem naruszana przez niektórych
oficerów japońskich zrażonych rasistowskimi zachowaniami Niemców), a polski
japońskiemu informacji dotyczących USA i Wielkiej Brytanii.

Jak napisał w swych ,,Wspomnieniach" szef wywiadu zagranicznego SS
(Sicherheitsdienst) Walter Schellenberg:

Polska stanowiła dla [Japończyków] szczególnie interesujące pole działania, ponieważ
można było ją wykorzystać do pracy wywiadowczej w dwóch kierunkach, przeciwko Niemcom
i przeciwko Rosji[2]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kempeitai

40. Data: 2017-05-27 06:22:38

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 06:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
> I to reprezentowana nie przez byle kogo, bo przez samego tow. Ziuka i ludzi
> z jego otoczenia. Mówi coś Tobie Kempeitai?

Ja akurat wbrew Pisowi nie lubię Ziuka za to co zrobił Rosji i światu
nie pomagając Białym.
A Japończyków też za bardzo nie uważam za to co robili w Indochinach,
doświadczenia gorsze niż nazistowskie.

> Ja raczej staram się nie ukrywać tego, że istnieją różne punkty widzenia.

Czyli zamiast wybrać Dobro, wybiera się inny punkt widzenia

First We Take Manhattan...
Pani odmawia.
B Y D Ł O
Zdekomunizować Pis