Dobre rady

41. Data: 2003-12-30 08:28:20

Temat: Re: Dobre rady
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też jestem załamana ;-). Ale wpadka. Chyba się rzucę do
> zamarzniętego oczka :-).
>
> Z pozdrowieniami, Maria (+ 20 ton łupanego piaskowca)

To kamyki z lepszej półki.

Pozdrawia boletus

42. Data: 2003-12-30 09:24:38

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl wrote:

> Uwazam, ze to w jaki sposób rozwiązuje pewne sprawy na działce to tylko
> wyłącznie moja sprawa, a Czapski zamiast podsuwać jakieś pomysły próbuje
> narzucić swój gust.

To zaproponuj mu pozłocenie łodyg winorośli, bo zimą bez liści brzydko
wyglądają, a nie zachowuj się jak mały Jasio.

> Ja stwierdziłem ze kamienie bedą najlepsze( miałem ich
> dużo) do odgrodzenia trawnika od poletek uprawnych.

Też mam skarpę z bylinami podmurowaną kamieniami. Kosić obok
się daje.

> Powiedzcie mi ze ta moja mizerna stronka juz działa!!
> www.jwalewski.republika.pl

Działa. Całe dwa zdjęcia :-) Ale mieczyk śliczny. Adres strony lepiej jest
podawać w takiej formie: http://www.jwalewski.republika.pl/
wtedy wystarczy tylko go kliknąć.

Krycha&Co(ty)

43. Data: 2003-12-30 09:28:54

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał

Janusz - ten grupowy zjadliwiec,

> No tom się dorobił.... :-)))))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Myślisz, że Ci Viagrę tak szybko zapomnimy:-)
Gabi

44. Data: 2003-12-30 10:21:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> A ja bym poszła na kompromis i te kamienie zostawiła ale wkopane w ziemię
> najbardziej płaską stroną do góry i równo z trawnikiem. Będą one osłaniały
> rabatę przed wrastaniem trawy, można po nich jeździć kosiarką i można po
> nich chodzić jak po ścieżce

A mnie się przypomniało jeszcze, że pod kamieniami lubią ślimaki się
gnieździć. Szczególnie pomrowiki. I łatwo je wtedy zlikwidować - wystarczy
podnosić po kolei wszystkie kamienie:-)

> PS Nie przejmuj się, jeszcze wielokrotnie będziesz zmieniał koncepcje i
> nasadzenia też (:-(.

Grunt, żeby grupy nie zmieniał:-)

> Podstawowa rada : nie sadź za gęsto, one (drzewa, krzewy) tak szybko
rosną.

I zaopatrz się w sekator.

Pozdrawiam, Basia.

45. Data: 2003-12-30 10:22:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> napisał w
wiadomości news:bsrau6$8uk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Ja też jestem załamana ;-). Ale wpadka. Chyba się rzucę do
> zamarzniętego oczka :-).
>
> Z pozdrowieniami, Maria (+ 20 ton łupanego piaskowca)

To zapisz mi w testamencie tę siewkę:-)

Pozdrawiam łupieżczo, Basia.

46. Data: 2003-12-30 10:22:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał
>
> Janusz - ten grupowy zjadliwiec,

> Myślisz, że Ci Viagrę tak szybko zapomnimy:-)

O zołzie nie zapominając....:-)

Pozdrawiam, Basia.

47. Data: 2003-12-30 11:06:03

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zapisz mi w testamencie tę siewkę:-)
>
> Pozdrawiam łupieżczo, Basia.

To już wiesz, że została tylko jedna? :-(. Na razie, to mogę Ci
wysłać zdjęcie. Na tym lodzie nabiłam sobie tylko guza, ale bądź
dobrej myśli, może się rozpuści ;-).

Z pozdrowieniami, Maria

48. Data: 2003-12-30 11:40:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> napisał w
wiadomości news:bsrm9l$bbd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> To już wiesz, że została tylko jedna? :-(.

To najbardziej plotkarska grupa świata...
A w ogóle, to jedna to więcej niż zero. Ewa chyba ma nosa z tą
stratyfikacją:-(

Na razie, to mogę Ci
> wysłać zdjęcie. Na tym lodzie nabiłam sobie tylko guza, ale bądź
> dobrej myśli, może się rozpuści ;-).

Zdjęcie już podziwiałam;-) Skąd lód, w Katowicach +6stC i deszcz pada.
Piękna zimowa angielska pogoda.

Pozdrawiam, Basia.

49. Data: 2003-12-30 12:29:02

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> To kamyki z lepszej półki.

Nie leżały na żadnej półce. Prosto z kamieniołomów przywieźliśmy
:-).

Z pozdrowieniami, Maria

50. Data: 2003-12-30 13:08:31

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To najbardziej plotkarska grupa świata...
> A w ogóle, to jedna to więcej niż zero. Ewa chyba ma nosa z tą
> stratyfikacją:-(

Właśnie widzę (czytam) :-)....
To może Wam powschodzą wiosną. Moje (6 nasion) mają zimno, jak
lodówce, chociaż są w nieogrzewanym pokoju. Tam też cicho.

> Zdjęcie już podziwiałam;-) Skąd lód, w Katowicach +6stC i deszcz pada.
> Piękna zimowa angielska pogoda.

Deszcz owszem pada, ale oczko nie odmarzło. Właśnie Mundek (kot)
po nim spaceruje usiłując zobaczyć ryby :-).

Z pozdrowieniami, Maria

co to za roslinka?
mrowki kontra pszczoly
Bambus