Dobro kobiety???

271. Data: 2012-02-17 14:52:00

Temat: Re: Dobro kobiety???
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:7faa8124-52df-48db-a868-b094a90a858f@f5g2000yqm
.googlegroups.com...
On 17 Lut, 13:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> To Twój dowód na nieskuteczność metod naturalnych?
> 3333-)

Ich dowod.

> Nie dopuszczasz, że można CHCIEĆ mieć dzieci?

Chcieli miec dwoje...

więc może zmienili zdanie :)

kiwiko

272. Data: 2012-02-17 14:55:13

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Hanka"

> Ludzie najczęściej używają 2 kompletów systemów etycznych. Jeden zalecany
> do stosowania innym, oraz drugi którą sami stosują. Logicznym i
> potwierdzonym poprzez statystykę wydaje się więc być że to nie są te same
> metody których stosowanie zalecają innym.

Ty też tak robisz?

kiwiko

273. Data: 2012-02-17 16:29:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2012 15:10:54 +0100, Agnieszka napisał(a):

> W obronie własnej to by dostawały pozwolenie na broń. Tabletki nie są w
> obronie własnej, wszak w razie czego mogą urodzić i wychować w ochronce przy
> misji. Zwolennicy zaostrzenia wiadomej ustawy w Polsce takie właśnie
> rozwiązania proponują zgwałconym kobietom, dziecko przecież niczemu
> niewinne.
>
> Agnieszka

Statystycznie w takiej misji można być gwałconą co chwila. Więc tabletki
dla sióstr SĄ w obronie własnej - kobieta nie może rodzić kilkanaście lat z
rzędu 2 razy w roku bez szkody dla swego zdrowia :->
--

XL

274. Data: 2012-02-17 16:32:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2012 15:19:53 +0100, medea napisał(a):

> No to startuj.

Mierzę siły na zamiary - szanse nawyraźniej mają ci bez.
:-/

--

XL

275. Data: 2012-02-17 16:32:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2012 15:23:49 +0100, medea napisał(a):

> Może warto, ale czy trzeba 3 razy cytować w jednym wątku? A może nawet
> więcej...

Trzeba.

--

XL

276. Data: 2012-02-17 16:34:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2012 06:41:46 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Ich dowod.

> Chcieli miec dwoje...

Apetyt rośnie w miarę jedzenia 3-)
--

XL poza tym, że jak się robi, to się i zrobi.

277. Data: 2012-02-17 17:32:55

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-17 17:32, Ikselka pisze:

> Mierzę siły na zamiary - szanse nawyraźniej mają ci bez.

To tylko tłumaczenie własnego strachu przed porażką. ;-P

Ewa

278. Data: 2012-02-17 17:34:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-17 17:29, Ikselka pisze:
> kobieta nie może rodzić kilkanaście lat z rzędu 2 razy w roku bez
> szkody dla swego zdrowia :->

Racja, nawet z biologicznego punktu widzenia jest to niemożliwe. Chyba
że 2 razy do roku rodziłaby wcześniaka.

Ewa

279. Data: 2012-02-17 17:41:07

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
et...

> Statystycznie w takiej misji można być gwałconą co chwila. Więc tabletki
> dla sióstr SĄ w obronie własnej - kobieta nie może rodzić kilkanaście lat
> rzędu 2 razy w roku bez szkody dla swego zdrowia :->

Kilkanaście lat z rzędu 2 razy do roku to byłby prawdziwy cud. Naprawdę.
Ale ogólnie argument za tabletkami wyśmienity. Tylko chyba nie po myśli KK.

Agnieszka

280. Data: 2012-02-17 20:15:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2012 18:32:55 +0100, medea napisał(a):

> To tylko tłumaczenie własnego strachu przed porażką. ;-P

Możesz sobie to tłumaczyć po swojemu.
Nie każdy w życiu kieruje się tylko strachem, niektórzy poczuciem realizmu
sytuacji.

--

XL

Whitney