Dobry fryzjer/ka w Poznaniu i okolicach?

1. Data: 2007-07-27 20:04:33

Temat: Dobry fryzjer/ka w Poznaniu i okolicach?
Od: Tomek <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Kobietki,

Piszę do Was z prośbą o pomoc. Szukam fryzjera/ki , który/a dobrze
strzyże włosy. I będę mu/jej w pełni zaufać. Bo dziś jestem z rozpaczona
i załamana tym co fryzjerka zrobiła z moimi włosami ( dot. strzyżenia).
Proszę o pomoc. I z góry dziękuję !!!

Pozdrawiam
Karolina

2. Data: 2007-07-27 20:12:22

Temat: Re: Dobry fryzjer/ka w Poznaniu i okolicach?
Od: liann_ka <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:
> [...]
> strzyże włosy. I będę mu/jej w pełni zaufać. Bo dziś jestem z rozpaczona
> i załamana tym co fryzjerka zrobiła z moimi włosami ( dot. strzyżenia).

Polecam lekture watku:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?s=245033046
d3f9e0df24a74a5b85b27f9&t=53193&page=36

kenzo jungle elephant