kenzo jungle elephant

1. Data: 2007-07-27 19:42:33

Temat: kenzo jungle elephant
Od: "EJM" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy oryginał ma figurke słonika odlaną z metalu?
czy jest z tworzywa sztucznego?
czy w konstrukcji korka są jakieś szczegóły
wskazujące na podróbkę?
Dziękuję za ewentualne wskazówki na jakie szczegóły
warto zwrócic uwagę przymierzając się do zakupu słonika.
E.(EJM)

2. Data: 2007-07-27 19:49:09

Temat: Re: kenzo jungle elephant
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EJM" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

[ciach]

Napisz to jeszcze to samo ze dwa razy, trzy to mało.

--
JoP

3. Data: 2007-08-01 07:03:17

Od: "JEM" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości
> [ciach]
>
> Napisz to jeszcze to samo ze dwa razy, trzy to mało.
>
> --
> JoP
Przepraszam wszystkich za próby skutecznego klonowania.Niestety coś mam
skopane w swoim outlooku, u mnie na domowym komputerze tego wątku nie widzę,
dopiero po wejściu na grupę z www zobaczyłam swoją produkcję.
Dziękuję więc Boskiej za ofertę przesłania fotki, ale fotka nic nie da-
przejrzałam net i słonie prawdziwe i fałszywe(być może ) wyglądają podobnie
na zdjęciu.
Dziękuję medeo i holly, ale wasze figurki słoni, jako że różne pogłębiły
tylko mój niepokój.
Jolu okaż odrobinę dobroci dla zwierząt i jako ekspertka
wypowiedz się proszę w kwestii figurki słonia.
Pozdrawiam moją ulubioną:) grupę E z grupy (EJM)

zachorowałam na sukienkę:/
jak usunąć zapach z ubrania?:(
nietłusty i lekki krem do rąk
Studio Zdrowia i Urody Katowice