Dobry i szybki niedzielny obiadek

1. Data: 2002-04-14 19:25:18

Temat: Dobry i szybki niedzielny obiadek
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc bywalcom
Niby takie proste, ale wyglada i smakuje dosc uroczyscie.

Widzialam jak wlasciciel warzywniaka robil swieza mieszanke (brokuly, rozne
cebule, cukinia itp). To bylo dopiero co pociachane, to co sie bede sama
meczyc.
W domu juz bylo tak: do garnka wrzucilam na oliwe posolone i popieprzone
kawalki piersi kurczaczej. Dobrze podsmazylam, wlalam na to biale wytrawne
wino i pod pokrywka dalam piersiom dojsc do bezsalmonellego stanu.
Kiedy wiedzialam ze juz sa dobre, posypalam szczodrze tymiankiem i wrzucilam
mieszanke z warzywniaka. Poddusilam i jak bylo gotowe to dosypalam kopru.
Pachnialo jak w niebie, a smakowalo...

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-04-14 21:06:10

Temat: Re: Dobry i szybki niedzielny obiadek
Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości

Witaj
> Niby takie proste, ale wyglada i smakuje dosc uroczyscie.

Jak ja lubię takie proste i szybkie obiadki.
Tak mi się teraz przypomniało, że szybko i prosto mozna też rybkę zrobić.

Na maśle poddusic cebulkę i pieczarki.Podlać niewielką ilością wody.
Zagotować. Do tego wrzucić pokrojoną w kostkę i obtoczoną w mące
ziemniaczanej mrożoną rybę.Do tego sól, pieprz i kieliszek wytrawnego,
białego wina. Dusic nie dłużej niż 5 min. Na koniec dolać śmietany
kremówki.
Mieszać trzeba ostrożnie żeby się ryba nie rozleciała .
Ja podaję do tego bagietkę i jakąś surówkę

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2002-04-14 22:20:50

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj obiadek tez byl szybki - nalesniki 'nawinie':

Nalesniki (12 szt.) - wiadomo: jedna reka smazy, druga robi nadzienie ;))
Nadzienie -
mrozonka marchew+groszek - przelac wrzatkiem, lekko osolic, oblozyc wiorkami
masla (1-2lyzki) wstawic do mikrofali na 5min (albo poddusic), dodac teszte
skladnikow:
10 dag startego zoltego sera, 1/3 peczka koperku, 3 zabki czosnku
(wycisniete), 1 cebulka (cienkie piorka), 5 dag szynki (paski), oregano.
Wymieszac. Zawijac jak krokiety, ukladac ciasno, polozyc 5 dag masla w
wiorkach na wierzchu i wstawic do mikro-, albo piekarnika na 10 min.
Kiedy sie zapiekaja - przygotowac np salate w sosie vinegrette z oliwka i
pomidorem.

Szybko, prosto, bez ciezkiego miesa, lampka bialego wina uwienczy dzielo :))

Ktos jeszcze w niedziele zamienia sie w leniuszka?

Castle

1. Data: 2002-04-16 06:54:05

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toffi" <b...@p...onet.pl> napisał

> Na maśle poddusic cebulkę i pieczarki.Podlać niewielką ilością wody.
> Zagotować. Do tego wrzucić pokrojoną w kostkę i obtoczoną w mące
> ziemniaczanej mrożoną rybę.

Dlaczego mąka ziemniaczana?

--
Pozdrawiam GosiaH
PS. Wbrew pozorom przyjmę do wiadomości i kiedyś zaeksperymentuję

1. Data: 2002-04-16 11:01:56

Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Witaj

> Dlaczego mąka ziemniaczana?

Właściwie nie wiem dlaczego. Taką w przepisie od koleżanki miałam.
Do sosu z suszonych śliwek też ziemniaczaną dodaję no i też nie wiem
dlaczego. Może o wygląd chodzi ?
Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2002-04-16 16:31:10

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Toffi <b...@p...onet.pl> schreef in berichtnieuws
a9h0ak$gq8$...@n...onet.pl...

> [...]
> Pozdrawiam
> Toffi
>

> Ha ha ha ha ha ha, to prawda maka ziemniaczana zupelnie lepiej wyglada w
sosie niz zwykla. To sie ubawilam.......
A tak naprawde to tez nie wiem :-((((

m-gosia

1. Data: 2002-04-16 17:01:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>sosie niz zwykla. To sie ubawilam.......
>A tak naprawde to tez nie wiem :-((((
>
>m-gosia

sie sosik robi zawiesisty a nie kaloryczno-ciezko-zasmazkowy.
ja osobiscie (=wlasnymi rencyma :)) ) obtaczam jablka w mace
kartofl. do apple pie. alibo nawet i do tego kruszonkowego
deseru. obtocze, posypie cukrem, przykryje ciastem/kruszonka i
potem jest sos. a nie woda

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-16 18:02:32

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kartofl. do apple pie. alibo nawet i do tego kruszonkowego
> deseru. obtocze, posypie cukrem, przykryje ciastem/kruszonka i

Czy po takich madrosciach to Mr. Thompson od dzisiaj mam sie do Ciebie
zwracac?, czy jak? :-))) To co, do sosu tez kartoflanej uzywac, zeby bylo
mniej zawiesiscie?

m-gosia
pierszy raz po tournee

1. Data: 2002-04-16 18:46:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czy po takich madrosciach to Mr. Thompson od dzisiaj mam sie do Ciebie
>zwracac?, czy jak? :-))) To co, do sosu tez kartoflanej uzywac, zeby bylo
> [...]

Mow mi wuju.
kartoflanej mozesz dodawac az sos na sztorc stanie, jesli masz
ztaki kaprys

Krysia - wuju

1. Data: 2002-04-16 19:25:37

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Apr 2002 19:46:39 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>Mow mi wuju.
>kartoflanej mozesz dodawac az sos na sztorc stanie, jesli masz
>ztaki kaprys
>
>Krysia - wuju
>
>K.T. - starannie opakowana

Tylko sie nie przejezycz...

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

Paella z tofu (P)
Kanapka jest dobra na wszystko [ogloszenie reklmowe, bezpłatne]
( P) Basi Placek makowy z kruszonka
polewa
Texas hash