Dobry lek na ból głowy

1. Data: 2001-07-03 22:33:03

Temat: Dobry lek na ból głowy
Od: "Tapix" <k...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto zna dobry lek na mocne bóle głowy ?
Nie pomagają żadne ibup... , krzyżyki itd..

2. Data: 2001-07-05 15:58:34

Temat: Re: Dobry lek na ból głowy
Od: "aries" <a...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapix" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> Kto zna dobry lek na mocne bóle głowy ?
> Nie pomagają żadne ibup... , krzyżyki itd..

Znam ten bul - mnie pomaga tylko pyralgina
ale nie wiem co na to wątroba.

aries

3. Data: 2001-07-06 07:50:32

Od: "PDCh" <f...@h...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyralgina w zastrzyku. Oczywiscie nie do wklucia ale do wypicia. Mniej
wiecej polowa ampulki, popic woda bo nie jest smaczna. Efekt jest bardzo
szybki.
Niestety pyralgine w zastrzykach nie latwo dostac.
Ryszard Filipowski

4. Data: 2001-07-10 18:24:42

Od: "Vad" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PDCh <f...@h...umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych > Pyralgina w zastrzyku. Oczywiscie nie do wklucia ale do
> [...]
> szybki.
> Niestety pyralgine w zastrzykach nie latwo dostac.
Jak wyżej , jedyne co mnie pomaga ale wypijam całą. Faktycznie , paskudztwo
wyjątkowe ale pomaga.
pozdr.vad

5. Data: 2001-07-11 00:14:48

Od: <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tapix" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> >

> Znam ten bul - mnie  pomaga tylko pyralgina
> ale nie wiem co na to wątroba.
>
> aries

to prawda pyralgina pomaga, ale straaasznie rabie watrobe powodujac jej ostry
stan zapalny wiec radze pogadac z lekarzem o przyczynach bolu a nie tylko gasic
skutki

6. Data: 2001-07-11 00:40:44

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wypicia. Mniej
> Jak wyżej , jedyne co mnie pomaga ale wypijam całą. Faktycznie , paskudztwo

Tak, wypiłam tego mnóstwo w ciągu kilkunastu lat. Gorzka w smaku, ale
przynajmniej żołądek się nie buntuje tak, jak po tabletkach. Drobna poprawka:
to nie jest lek, a tymbardziej dobry, bo bólu głowy nie leczy a tylko znieczula
na kilka godzin. Mam wiele podejrzeń, że stosując ten środek jako sposób na mój
ból głowy długotrwale dość znacznie sobie zaszkodziłam, a może i się zatrułam
(silne zawroty głowy 4 lata) właśnie pyralginą, ale nikt tego nie badał, to
jest tylko moje przypuszczenie.

Pozdrawiam Krystyna

Czym się różni Dithranol od Cignodermu?
Co lepsze?
zadzwon
Pyt do B.Runnera lub innych kompetentnych..
Wypadające włosy