Dobry program do budzetu domowego

1. Data: 2010-02-18 21:39:22

Temat: Dobry program do budzetu domowego
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy moze ktos mi polecic jakis dobry program to zarzadzania budzetem
domowym? :)

W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do
naszych realiow :)

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2010-02-19 06:21:23

Temat: Re: Dobry program do budzetu domowego
Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do
> naszych realiow :)

open office, arkusz kalkulacyjny. Bardziej elastycznego i darmowego produktu
nie ma ;) (do zastosowania jak w temacie)

Pozdrawiam

Kane

3. Data: 2010-02-19 08:47:38

Od: Moorek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 22:39, Rafal M <r...@g...com> wrote:
> Czy moze ktos mi polecic jakis dobry program to zarzadzania budzetem
> domowym? :)
> W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do
> naszych realiow :)

ja używam kontomierz.pl

moorek.

4. Data: 2010-02-19 12:16:06

Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M rzecze:

http://www.gnucash.org/

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

5. Data: 2010-02-19 22:38:11

Od: LEPEK <gdzies@wsi> szukaj wiadomości tego autora

Moorek pisze:

> ja używam kontomierz.pl

Przeczytałem opis programu. Nie jestem specjalistą. Ale niech mnie ktoś
poprawi - OK, może i usługodawcy programu nie maja dostępu do haseł (?),
ale taki ficzer ułatwia wyjęcie hasła z komputera dla osoby postronnej z
zewnątrz (czy to przy okazji dostępu do tegoż komputera, czy też poprzez
sieć). Byłbym ostrożny przy przekazywaniu haseł do konta (i nie mówię tu
o jednorazowych dot. pojedynczych przelewów!) osobom postronnym...

Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

6. Data: 2010-02-19 23:01:15

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domowym? :)
>
> W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do

Najlepszy program to jak Ty zarobisz piątkę netto i żona drugą piątkę netto.
Kupisz sobie wtedy program do wydawania pieniędzy na pierdoły.

7. Data: 2010-02-22 12:09:12

Od: Moorek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 23:38, LEPEK <gdzies@wsi> wrote:

> [...]
> sieć). Byłbym ostrożny przy przekazywaniu haseł do konta (i nie mówię tu
> o jednorazowych dot. pojedynczych przelewów!) osobom postronnym...

Hasła trzymane są w pliku szyfrowane 128 bitowym kluczem na hasło -
jest też opcja wpisywania haseł za każdym razem jak ciągniesz dane z
banku.
Jeżeli tobie to mało - możesz sam ciągnąć exporty z banku i wrzucać
tak ściągnięte pliki do konta na stronie.
Ale ostatnie opcja jest najmniej wygodna - choć najbezpieczniejsza -
niby. :-)
Natomiast jeżeli twój komp nie ma antywirusów i harcują na nim
dzieciaki to na pewno wygląda jak śmietnik i jest zoombie wtedy już
żadne bezpieczeństwo ze strony banku czy usługodawcy o którym mówimy
nie pomoże.

pozdrowienia
moorek.

8. Data: 2010-02-22 12:45:25

Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domowym? :)
>
> W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do

open office, gmail spreadsheet, zoho spreadsheet, excel i
najwazniejsza wlasna cierpliwosc i systematycznosc.

9. Data: 2010-02-22 13:48:40

Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Moorek rzecze:

> [...]
> dzieciaki to na pewno wygląda jak śmietnik i jest zoombie wtedy już
> żadne bezpieczeństwo ze strony banku czy usługodawcy o którym mówimy

Wypraszam sobie :-) Mój domowy komputer nie ma żadnych antywirusów,
fajerłoli ani antyspajłerów, harcuje na nim dziecko a nie wygląda
jak śmietnik ani nie jest zombie :-)

Ale to może dlatego, że zainstalowany jest na nim Debian :-)

10. Data: 2010-02-22 14:36:45

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 22, 2:48 pm, Dominik & Co
<D...@i...com> wrote:
> [...]
> jak śmietnik ani nie jest zombie :-)
>
> Ale to może dlatego, że zainstalowany jest na nim Debian :-)

To można pomyśleć że śmietnik zombie dobrze wygląda i można by ich
używać z pożytkiem, w odróżnieniu od komputera z Debianem;-P

--
ZZ@private

blacha kwasoodporna w kuchni
[pyt] Metalowe futryny - z jakiego materiału wykonane?
rury miedziane
Piekarnik Ikea Datid - przesunięta tarcza programatora
http://goldenlomza.repub lika.pl