Dobry program do budzetu domowego

11. Data: 2010-02-22 14:39:05

Temat: Re: Dobry program do budzetu domowego
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 18, 10:39 pm, Rafal M <r...@g...com> wrote:
> Witam
>
> Czy moze ktos mi polecic jakis dobry program to zarzadzania budzetem
> domowym? :)
>
> W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do
> naszych realiow :)

Zona 1.0, tylko z tą bezpłatnością nie najlepiej, ale dostosowany do
realiów idealnie.

--
ZZ@private

12. Data: 2010-02-23 06:08:23

Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ rzecze:

> To można pomyśleć że śmietnik zombie dobrze wygląda i można by ich
> używać z pożytkiem, w odróżnieniu od komputera z Debianem;-P

Pomyśleć można, a nawet należy, przed napisaniem czegoś,
tak aby to coś było zrozumiałe :-P

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

blacha kwasoodporna w kuchni
[pyt] Metalowe futryny - z jakiego materiału wykonane?
rury miedziane
Piekarnik Ikea Datid - przesunięta tarcza programatora
http://goldenlomza.repub lika.pl