Docieranie ścian

1. Data: 2004-07-31 13:29:30

Temat: Docieranie ścian
Od: "Łukasz Piwowarski" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jestem właśnie w trakcie wykańczania mieszkania i mam pewien problem.
Oglądałem dzisiaj efekty pracy mojej ekipy w zakresie docierania ścian
(pociągniętych uprzednio gładzią gipsową). Zauważyłem że miejscami warstwa
gładzi jest bardzo cienka, wręcz ściana prześwituje. Wg. ekipy nie będzie to
miało wpływu na efekt końcowy po malowaniu. Nie znam się na tym i nie wiem
czy to prawda czy ściamniają. Dodam że ściana pierwotnie była pokryta
tynkiem
gipsowym. Będę bardzo wdzięczny za każdą opinię bardziej doświadczonych w
tej
materii forumowiczów.

pozdrawiam,
Łukasz

1. Data: 2004-07-31 17:42:14

Temat: Re: Docieranie ścian
Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Jeśli będziesz malował farbą emulsyjną zagruntuj uprzednio podkładem-
rozcieczoną farbą emulsyjną.W miejscach przeswitujących dodatkowo zamaluj.
Po wyschnięciu nakładaj farbę właściwą.

1. Data: 2004-07-31 19:59:10

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 Jul 2004 15:29:30 +0200 I had a dream that Łukasz Piwowarski
<l...@w...pl> wrote:
> [...]
> tynkiem
> gipsowym. Będę bardzo wdzięczny za każdą opinię bardziej doświadczonych w

Nie będzie prześwitywać, nie bój się. Jak chcesz malować zwykłą farbą,
to pomaluj dwa razy (pierwsze może być farbą rozcienczoną), jak farbą do
jednokrotnego malowania, to zagruntuj wcześniej ścianę.

1. Data: 2004-08-02 20:29:36

Od: " Andrzej Ch." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jednokrotnego malowania, to zagruntuj wcześniej ścianę.

moim zdaniem gruntowanie ściany po naniesieniu gładzi jest zbyteczne.ściana
powinna być zagruntowana/o ile tynki są słabe/przed naniesieniem gładzi
gipsowej.
pozdrawiam.

jaka pralka
Zamrażarka Zanussi
wylewka samopoziomujaca sie - jaka dla 1 .. 7 mm
Grzyb na ścianie
Pro100