Dogrzewanie lazienki zima

1. Data: 2006-10-01 23:28:03

Temat: Dogrzewanie lazienki zima
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w domku, zima w lazience jest dosc zimno, wiec z mezem
zastanawiamy sie nad dodatkowym ogrzewaniem (szczególnie z mysla o
1,5 roczniaku i majacym sie narodzic niemowlaczku). Widzialam w
Irlandii takie "farelki" do ogrzewania lazienki. Glosne, ale bardzo
skuteczne do szybkiego nagrzania pomieszczenia przed kapiela. Czy w
Polsce sa dostepne jakies szczególne modele "farelek" do lazienek
(odporne na wilgoc, wlacznik 'na sznureczek', mozliwosc
powieszenia na scianie)?
Potrzebujemy cos na jeden sezon, wiec nie chcemy zalatwic sprawe
tanim kosztem.
Z góry dziekuje za podpowiedzi.
Ania

2. Data: 2006-10-02 08:38:52

Temat: Re: Dogrzewanie lazienki zima
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...

> Mieszkam w domku, zima w lazience jest dosc zimno, wiec z mezem
> zastanawiamy sie nad dodatkowym ogrzewaniem

Jesli macie w lazience grzejnik CO, to domontujcie do niego dodatkowa
grzalke elektryczna, do kupienia w wiekszosci sklepów z hydraulika
grzewcza.

J.

3. Data: 2006-10-02 10:21:26

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Jesli macie w lazience grzejnik CO, to domontujcie
> do niego dodatkowa grzalke elektryczna, do kupienia
> w wiekszosci sklepów z hydraulika grzewcza.

Popraw mnie, jeśli się mylę, ale dodatkowa grzałka w sezonie grzewczym chyba
specjalnie nie pomoże?

Pozdrawiam
H. (a w piątek dzwoniła baba, że młotków jak nie było, tak nie ma i już nie
będzie :()
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

4. Data: 2006-10-02 11:06:19

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
<hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> napisał w wiadomości

> Popraw mnie, jeśli się mylę, ale dodatkowa grzałka w sezonie
> grzewczym chyba specjalnie nie pomoże?

Od sezonu i jako ści CO zależy, jak grzejnik zima będzie ledwo ciepły,
to grzałka się przyda :-)

/Prywata
> H. (a w piątek dzwoniła baba, że młotków jak nie było, tak nie ma i
> już nie będzie :()

Trudno, dzięki tak czy tak za starania, a ja się chyba pocieszę
widzianą w Leclercu wiertarą, która oprócz wiercenia strzygła uszkami
(miała takie kocie), a po zakończeniu wiercenia pełen satysfakcji
rechot z siebie wydawała, rechot taki czysto robotniczy w dodatku
:-)))

Pozdrawiam

J.

5. Data: 2006-10-02 11:19:23

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Od sezonu i jako ści CO zależy, jak grzejnik zima
> będzie ledwo ciepły, to grzałka się przyda :-)

Ano, prawda, gorzej jak jakość CO zadowalająca, tylko grzejnik np. za
mały...

> [...]ja się chyba pocieszę widzianą w Leclercu wiertarą,
> która oprócz wiercenia strzygła uszkami (miała takie kocie)[...]

Podpuszczasz mnie, prawda?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

6. Data: 2006-10-02 12:11:23

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano, prawda, gorzej jak jakość CO zadowalająca, tylko grzejnik np.
> za mały...

Wymienić?...

> Podpuszczasz mnie, prawda?

Jaaa??? Nieeee, skąd, ja tylko opisuję urządzenie w sposób poglądowy
;-)

J.

7. Data: 2006-10-02 14:00:16

Od: "Huckleberry" <n...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

My ze wzgledu na dziecko zima dogrzewamy lazienke tego typu grzejnikiem:
http://hoho.pl/obr/GrzejnikHNC2000_h.gif
Nie kupowalem go specjalnie, zostal mi z poprzedniej pracy.
Ale sprawdza sie idealnie - ma wbudowany nadmuch i w krótkim czasie jest w
stanie zrobic w lazience tropik :)
Trzeba uwazac na wode bo nie jest bryzgoszczelny. Ale jakos sobie radzimy :)
Taki grzejnik na scianie równiez mozna powiesic. Wczesniej ogrzewalem takimi
biuro. Wisialy na scianie pod oknami.

8. Data: 2006-10-02 15:21:53

Od: "mister" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...com napisał(a):
> [...]
> powieszenia na scianie)?
> Potrzebujemy cos na jeden sezon, wiec nie chcemy zalatwic sprawe
Ja stosuję od kilku lat z powodzeniem promiennik.Jest rodzaj grzejnika
który działa w ten sposób,że nagrzewa się do czerwoności (nie ma
nadmuchu) i poprzez promieniowanie podczerwone nagrzewa nie powietrze
ale przedmioty które są w jego zasięgu,również ludzi.Działa
praktycznie momentalnie.Wiesza się to wysoko pod sufitem,kierując w
dół,ja powiesiłem go nad drzwiami i podłączyłem do włącznika
światła(moc ma niezbyt dużą-1200/600 W,zwykle wystarcza ta słabsza
moc),oprócz tego ma taki grzejnik swój wyłącznik indywidualny
,więc i tak można go urachamiać niezależnie od oświetlenia.Odpada
też tu zmarwienie o grożbę porażenia prądem.Nie ma też mawy o
żadnym hałasie.Koszt takiego grzejnika jest w granicach 100 zł.

9. Data: 2006-10-02 16:08:19

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

mister napisał(a):

> Ja stosuję od kilku lat z powodzeniem promiennik.
<ciach>

Promiennik stosowaliśmy jak córa była niemowlakiem. Łazienka jest
mała, wiec kąpaliśmy ją w wanience w pokoju. Minus był taki, że
wychodząc z zasięgu działania promiennika było bardzo zimno, a przy
promienniku sami musieliśmy wyskakiwać z ubrań. Nie było to
rozwiązanie optymalne. Ze względu na bezpieczeństwo wolałabym coś
'a la farelka' aby nagrzać i wyłączyć podczas samej kąpieli. Ew.
uruchomić na czas wycierania.
Promiennik w naszej łazience raczej się nie sprawdzi... ale
dziękuję za odpowiedź.
Ania

10. Data: 2006-10-02 16:26:12

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):
> [...]
>
> Jesli macie w lazience grzejnik CO, to domontujcie do niego dodatkowa
> grzalke elektryczna, do kupienia w wiekszosci sklepów z hydraulika

Dziękuję za podpowiedź... o grzałce chyba pomyślimy (musimy
zorientować się w kosztach).
Chciałam jednak poprawić nieprecyzyjną wypowiedź... W naszej
łazience jest zimno już teraz (z resztą zawsze jest zimno). Więc
nie wiem czy takie rozwiązanie się sprawdzi bez włączonego CO?
Dodatkowo spodziewamy się dziecka w lutym i pewnie po sezonie
grzewczym (maj, czerwiec) nadal przyda się dogrzanie.
Nasz dom generalnie jest chłodnią, zimą jest zimno, latem jeszcze
zimniej... a kąpiel to ostatnia przyjemna rzecz... a dokładnie
wyjście z kąpieli.
Dom nie należy do nas więc nie zamierzamy go ocieplać, ani zmieniać
systemu CO, pieca, grzejników itp. Potrzebujemy tanie, tymczasowe
rozwiązanie.
Ania

reklamacja mebli- wypoczynki-pytanie
czy ogrzewacie juz?
Sadze - zapalenie sie.
kupuje mieszanie - proszę o porad
Gdzie jest napisany model lodówki (8 letnia whirlpool)