Re: Dogrzewanie lazienki zima

From: a...@g...com
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Dogrzewanie lazienki zima
Date: 2 Oct 2006 09:26:12 -0700

Jarek P. napisał(a):
> Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...

> Jesli macie w lazience grzejnik CO, to domontujcie do niego dodatkowa
> grzalke elektryczna, do kupienia w wiekszosci sklepów z hydraulika
> grzewcza.

Dziękuję za podpowiedź... o grzałce chyba pomyślimy (musimy
zorientować się w kosztach).
Chciałam jednak poprawić nieprecyzyjną wypowiedź... W naszej
łazience jest zimno już teraz (z resztą zawsze jest zimno). Więc
nie wiem czy takie rozwiązanie się sprawdzi bez włączonego CO?
Dodatkowo spodziewamy się dziecka w lutym i pewnie po sezonie
grzewczym (maj, czerwiec) nadal przyda się dogrzanie.
Nasz dom generalnie jest chłodnią, zimą jest zimno, latem jeszcze
zimniej... a kąpiel to ostatnia przyjemna rzecz... a dokładnie
wyjście z kąpieli.
Dom nie należy do nas więc nie zamierzamy go ocieplać, ani zmieniać
systemu CO, pieca, grzejników itp. Potrzebujemy tanie, tymczasowe
rozwiązanie.
Ania