Re: Dojrzale kobiety

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dojrzale kobiety
Date: Wed, 26 Nov 2008 16:34:13 +0100

Dnia Wed, 26 Nov 2008 13:49:30 +0100, medea napisał(a):

> [...]
.googlegroups.com

> Znam jedną babkę, która przekroczyła niedawno pięćdziesiątkę. Poluje na
> młodych facetów, gdzie tylko się da. Może nie na nastolatków (chociaż
> nie wiem, czy i na takich nie miałaby ochoty), a na takich w przedziale
> 20-35 lat. Fakt, jest zadbana, zawsze świetnie ubrana, wykształcona
> itd., ale z klasą niewiele ma to wspólnego. Dla mnie jest żenująca taka
> kobitka z kociokwikiem.

Dlaczego żenująca? - skoro gdzie tylko się da, to znaczy, że ciągle
niezaspokojona, czyli nimfomanka i tyle. Chore podwójnie, bo nawet nie samo
zainteresowanie młodymi samcami, lecz jego natężenie każące jej szukać oraz
jej wewnętrzna niezgodność psychiczna i fizyczna z własnym ciałem. A fakty
są takie, że biedna kobieta w tym wszystkim pewnie daje sie dodatkowo
wykorzystywać materialnie.