Re: Dojrzale kobiety

Data: 2008-11-26 16:29:25
Temat: Re: Dojrzale kobiety
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 26 Nov 2008 08:21:08 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ikselka-Tu chodzi bardziej o mlodych,a nie dzieci.Takie relacje
> odmladzaja,ale zachodze w glowe,jak sie to odmladzanie dokladnie
> odbywa.Masz jakas propozycje?

Jest to mozliwe, ale nie rozumiem tego. Znam takie przypadki.
Jednak samo dążenie do odmłodzenia to jakas chora idee fixe jest, jak dla
mnie.
No pewnie, że sama bym wiele dała za te 20 latek mniej, ale żesz no, skoro
byłam spełniona w każdym dotychczasowym wieku, to nie mam czego żałować, w
każdym następnym też mam się w czym spełniać - odebrałam wszak od życia
wszystko, co najlepsze może kobieta mieć... Więc może te, co się chcą na
siłę odmłodzić, mają w tym sztucznie wymuszonym "powrocie" jakiś cel - może
przeżycia lepiej tego, co było im dane i nie wróci???
Tak mysle.