Re: Dołek...

1. Data: 2002-08-12 16:18:30

Temat: Re: Dołek...
Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ahrp9t$cfb$1@news.tpi.pl...
> Kobietki i nie tylko:), jak sobie radzicie z dołkami. Może jakieś
> relaksujące kosmetyki?
> Kurcze starszny mam dzis nastrój...:(
> --
> Pozdrawiam
> Hanuś

Idz na zakupy;)

^Lan

1. Data: 2002-08-13 19:24:38

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idz na zakupy;)
>
> ^Lan
>
> Kiedy ja nie znosze zakupów i jestem chora jak mam iść...Serio
Hanuś

1. Data: 2002-08-15 12:33:52

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> --

Zdarza sie...ale jesli to nie jest z przymusu?
^Lan

1. Data: 2002-08-17 07:02:26

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdarza sie...ale jesli to nie jest z przymusu?
> ^Lan

Dla mnie wszystkie zakupy sa z przymusu:))
No może czasem perfum nie:)
Dzięki za rady.
Hanuś

1. Data: 2002-08-18 09:44:44

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie wszystkie zakupy sa z przymusu:))
> No może czasem perfum nie:)
> Dzięki za rady.
> --
> Pozdrawiam
> Hanuś

Ja myslalam ze tylko dla facetow to przysmus //zdziwienie...
no ale jednak jest cos co lubisz kupowac;)

^Lan

1. Data: 2002-08-18 13:03:21

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja myslalam ze tylko dla facetow to przysmus //zdziwienie...
> no ale jednak jest cos co lubisz kupowac;)
>
> ^Lan

To wyjątek potwierdzający regułę. I takie perfumowe zakupy nie mogą trwać
dłużej niż 20 -30 minut bo zaczynam marudzić i zwiewać ze sklepu:). Mój mąż
jest zawsze tym ubawiony:).

Hanuś

1. Data: 2002-08-18 16:58:10

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wyjątek potwierdzający regułę. I takie perfumowe zakupy nie mogą trwać
> dłużej niż 20 -30 minut bo zaczynam marudzić i zwiewać ze sklepu:). Mój
> [...]

Czyli Twoj maz lubi zakupy ?;)
Ale nie lubisz bo jestes oszczedna czy poprostu Cie to nudzi?

^Lan

1. Data: 2002-08-19 19:00:33

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli Twoj maz lubi zakupy ?;)
> Ale nie lubisz bo jestes oszczedna czy poprostu Cie to nudzi?
>
> ^Lan

Mój mąż do zakupów ma stosunek obojętny, trzeba je czasem robić i On do tego
podchodzi racjonalnie.
A ja nie lubię, bo mnie to nudzi, jak diabli. Oszczędna nie jestem :).
Hanuś

puder+podklad
jaki krem ujedrniajacy
jaki krem ujedrniajacy