puder+podklad

1. Data: 2002-08-12 13:13:23

Temat: puder+podklad
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

elo,
poniewaz nie znosze podkladow w plynie, poszukuje od pewnego czasu czegos o
wlasciwosciach podkladu ale lekkosci pudru. Czy mozecie polecic cos 2w1 w
kompakcie co nie zrujnuje mojej kieszeni i jednoczesnie bedzie wydajne.
--
mag.
"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2002-08-12 16:36:58

Temat: Re: puder+podklad
Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:aj8c8g$fm5$1@news.gazeta.pl...

> [...]
> wlasciwosciach podkladu ale lekkosci pudru. Czy mozecie polecic cos 2w1 w
> kompakcie co nie zrujnuje mojej kieszeni i jednoczesnie bedzie wydajne.

Ja uzywam m.in. 3-in-1 Complete Make-up firmy Max Factor i jestem bardzo
zadowolona. Ostatnio placilam chyba cos ok 60zl.

1. Data: 2002-08-12 18:08:07

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Aug 2002 15:13:23 +0200, magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net>
wrote:
:
[...]

slyszalam o takim cudzie, co sie zwie Liquid Compact, produkuje to
Shiseido. jest to niby kompakt, ale na skorze sie "uplynnia" i rozprowadza
jak podklad.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-08-12 18:32:58

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> slyszalam o takim cudzie, co sie zwie Liquid Compact, produkuje to
> Shiseido. jest to niby kompakt, ale na skorze sie "uplynnia" i rozprowadza
> jak podklad.

Shiseido Hydro-Liquid Compact to podobno rzeczywiscie cud nie z tej ziemi
ale niestety drogi strasznie... :( W kazdym razie nie na moja kieszen choc
podobno jest niesamowicie wydajny.

K.

jaki krem ujedrniajacy
jaki krem ujedrniajacy