Domek z piernika

1. Data: 2003-12-27 22:31:49

Temat: Domek z piernika
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Wstawilam zdjecie naszego domku z piernika z tego roku. Czy ktos z was
robil domki? Moze Dana bedzie kontynuowac zbior zdjec domkow na swojej
stronie? Czy ktos ma z nia kontakt?
MB

1. Data: 2003-12-27 23:47:49

Temat: Re: Domek z piernika
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Wstawilam zdjecie naszego domku z piernika z tego roku. Czy ktos z was
> robil domki? Moze Dana bedzie kontynuowac zbior zdjec domkow na swojej
> stronie? Czy ktos ma z nia kontakt?

Na Dany stronie http://www.kuchnia.com.pl/ jest na nią namiar:
Danusia <d...@n...com.pl>
Zaraz na pierwszej stronie jest też link do domków z piernika.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-12-27 23:57:29

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 27 Dec 2003 14:31:49 -0800, na pl.rec.kuchnia, Magdalena Bassett
napisał(a):

> Wstawilam zdjecie naszego domku z piernika z tego roku.

A zechciałabyś podać adres do tego domku ? ;)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-28 01:02:39

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Evunia wrote:

> A zechciałabyś podać adres do tego domku ? ;)
>
> --
> Eva Sheers
Jest w nowej kuchni. Dlatego chce, zeby Dana wsadzila na swoja strone,
zeby bylo ogolnie dostepne.
MB

1. Data: 2003-12-28 01:06:10

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:
> [...]
> Danusia <d...@n...com.pl>
> Zaraz na pierwszej stronie jest też link do domków z piernika.

O dzieki, juz wysylam.
MB

1. Data: 2003-12-28 07:18:27

Od: Marzena F. <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, podpisując się jako Magdalena Bassett
<m...@o...com>, napisałeś (aś) :

>Wstawilam zdjecie naszego domku z piernika z tego roku. Czy ktos z was
>robil domki?

Ja miałam ogromną ochotę - ale uznałam, że mnie to przerasta ;)
Może w przyszłym roku :)))

M.
ps. mogę Cię prosić o przesłanie fotki domku na priva?

1. Data: 2003-12-28 10:02:58

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 27 Dec 2003 17:02:39 -0800, na pl.rec.kuchnia, Magdalena Bassett
napisał(a):

> Jest w nowej kuchni. Dlatego chce, zeby Dana wsadzila na swoja strone,
> zeby bylo ogolnie dostepne.

Eh, być może jestem tutaj za krótko, ale ja nie wiem nadal gdzie to jest.
Dlatego prosiłabym raczej o konkretny URL, jeśli to możliwe. "Nowa kuchnia"
to dział jakiejś strony, czasopismo czy coś jeszcze innego ?

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-28 10:19:53

Od: "dexter" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Jest w nowej kuchni.
czyli nigdzie. Liczba członków spadła o 1/4. I 142 membersom udaje się
wyprodukować 97 postów na miesiąc, z czego 3/4 sama założycielka
> Dlatego chce,
może żądasz?
>zeby Dana wsadzila na swoja strone,
wsadź sobie sama na swoją
> zeby bylo ogolnie dostepne.
a komu to potrzebne?
dexter

1. Data: 2003-12-28 11:38:30

Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Wstawilam zdjecie naszego domku z piernika z tego roku.

Magdo! Domek wspaniały. Jakie ma wymiary i czy jest w całości jadalny?
E.

1. Data: 2003-12-28 11:59:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>U?ytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisa? w wiadomo?ci
>
> Magdo! Domek wspania?y. Jakie ma wymiary i czy jest w ca?o?ci jadalny?
>E.

Dopisuje sie do pochwal! bardzo mi sie sople podobaja ;))))))

Trys, beztalencie piernikowo-architektoniczno-budowlane
K.T. - starannie opakowana

Nalewki pytanie
Przyprawy
Menu weselne