Domofon

1. Data: 2006-05-15 22:08:54

Temat: Domofon
Od: "Paweł" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam i nie moge znaleźć domofonu, ale mniejszego gabarytowo niż powszechnie
sprzedawane. W hipermarketach sprzedaja videodomofony w których kaseta jest
wielkości paczki papierosow i na dodatek zawiera obiektyw kamery; muszą
przecież być w sprzedazy tej wielkości zwykłe domofony.

Pozdrawiam
Paweł

2. Data: 2006-05-16 07:07:15

Temat: Re: Domofon
Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 May 2006 22:08:54 +0000 (UTC), Paweł napisał(a):

> [...]
> wielkości paczki papierosow i na dodatek zawiera obiektyw kamery; muszą
> przecież być w sprzedazy tej wielkości zwykłe domofony.

Muszą to i są ;-)
Popatrz w marketach budowlanych nie spożywczych ;-)
Ja swój kupiłem w Castoramie, wymiary bramofonu 3x3x5 cm.
Ta sama firma robi i video w dokładnie takim samym pudełeczku.

--
ZZ@private

3. Data: 2006-05-16 20:59:09

Od: "paweł" <1...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> napisał(a):

> Ja swój kupiłem w Castoramie, wymiary bramofonu 3x3x5 cm.
> Ta sama firma robi i video w dokładnie takim samym pudełeczku.

To juz mogłeś sie pofatygować i podać jego nazwę, popatrzyłbym sobie na niego
bez szukania w hipermarkecie ;)

Pozdrawiam
Paweł

4. Data: 2006-05-17 06:43:17

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 May 2006 20:59:09 +0000 (UTC), paweł napisał(a):

> To juz mogłeś sie pofatygować i podać jego nazwę, popatrzyłbym sobie na niego
> bez szukania w hipermarkecie ;)

Sorry, w zimię noszę czapkę nie wiadro na głowie :-)
Nie pamiętam, inna sprawa że kupiłem nie to co chciałem.
Mianowicie cała centralka domofonu (poza transformatorem do rygla) jest
w aparacie co powoduje że oprócz kabli domofonowych potrzebuje 240V :-(
i zajmuje mi jedyne gniazdko w przedpokoju.

--
ZZ@private

40cm zmywarka
OCIEPLANIE DOMU - konkretne pytanie