Re: "Domowe" sposoby na kołatanie serca

Data: 2008-04-12 09:18:19
Temat: Re: "Domowe" sposoby na kołatanie serca
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

Szczepan Białek wrote:

> Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Trzeba zrobić dobową zbiórkę moczu i dać do analizy.

wystarczy sprawdzić, co takie zwierzę je. To mniej więcej wiadomo. Banany,
pomarańcze, pędy bambusa, czasem jakiegoś robaczka. Nic słonego, ani pół
grama. Dokładnych wartości nie podam, ale pewnie z 10krotnie mniej niż
człowiek.

> To pewnie trudniej sprawdzić ale fachwcy pewnie wiedzą.

Tu również bez dokładnych wartości, ale lekko licząc 5krotnie mniej.

> Zyły tylko tam gdzie były słone gleby. Teraz myśliwi mają zwirzynę gdzie
> chcą.

O.o, chcesz powiedzieć, że moje miasto (jelenia góra), wzięło swoją nazwę od
znajdującej się kilkaset km dalej kopalni soli?

> Na pewno nie znikną u "salt loser" (traciciel soli). Taki zejdzie w kilka
> dni. Dieta niskosodowa może być stosowana wyłącznie pod kontrolą lekarza.

pytanie, czemu gość tyle traci? Czy przypadkiem nie rozregulował sobie
organizmu dietą zawierającą 10krotnie więcej sodu i 3krotnie mniej potasu
niż jest do tego przystosowane jego ciało?

> Jeżeli pogotowie przywiezie pacjenta z migotaniem przedsionków to ratują
> go paroma łyżeczkami soli. Kto jest winien że ten pacjent na co dzień
> oszczędza na soli?

wiesz, są ludzie dla których ratunkiem jest zastrzyk heroiny, ale to nie
dowodzi tego, że heroina jest niezbędna do życia.

> To są b.ważne sprawy. Zacznij od hasła "salt loser". Jeżeli zrozumiesz że
> są ludzie którzy muszą jeść 15g soli + 3g na każdy litr potu dziennie to
> zrozumiesz że reszta ludzi może jeść mniej. Ale ile? Taki z super nerkami
> przeżyje na kilku gramach. Większość potrzebuje około 10 + te 3 na litr
> potu.

Nie no, rozumiem że są ludzie którzy na sól reagują jak narkoman na heroinę,
ba, są tacy którzy się z taką wadą urodzili. Ale to wszystko nie zmienia
faktu, że drastyczne zmniejszenie ilości sodu w organizmie, wraz ze
zwiększeniem ilości potasu, spowoduje bardzo dużą poprawę stanu zdrowia.
Te "opłakane skutki" do których nawiązałeś to będzie np cofanie się
procesów nowotworowych, zanik chorób autoimmunologicznych i kilka
innych "strasznych" konsekwencji.