Domowy fryzjer :)

1. Data: 2003-01-06 18:54:13

Temat: Domowy fryzjer :)
Od: "prezes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy jest na tej grupie ktos kto moglby poradzic jaka wybrac maszynke
do strzyzenia wlosow (tych na glowie:)), najlepiej jakbyscie podali
plusy i minusy danych modeli

pozdr

1. Data: 2003-01-06 22:31:49

Temat: Odp: Domowy fryzjer :)
Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
2 lata temu kupiłam masznkę firmy philips/philishave HQ C241/
W porównaniu z innymi maszynkami była dosyć droga(ok 120,00zł/zwykłą można
kupić za 30 zł/)
ale jestem z niej naprawdę zadowolona.Posiada 7 ustawień 0-2 cm, nie wymaga
oliwienia, obcinam
nią wszystkich facetów mojej rodzinie nie wyłączajac mojego 4,5 letniego s
yna.

Pozdrawiam Agnieszka

1. Data: 2003-01-07 10:14:07

Temat: Re: Domowy fryzjer :)
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój brat używa maszynki Rowenty (nie pamiętam modelu, ale jakbyś był
zainteresowany, to przedzwonię do niego). Jest tam możliwość cięcia włosów
od 3 cm do 2 mm. Nie jest ciężka i moim zdaniem poręczna.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-07 16:50:17

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2 lata temu kupiłam masznkę firmy philips/philishave HQ C241/
> W porównaniu z innymi maszynkami była dosyć droga(ok 120,00zł/zwykłą można

Hejeczka;-))))

Mój pan mąż również posiada maszynkę Philipsa, model C240 i jest
rewelacyjna. Własnoręcznie obcinam mu włoski i robi się to szybciutko i
równo. Dużą zaletą jest 7 ustawień (o czym pisała już Agnieszka), mój ślubny
używa jej także do brody, poza tym ma wymienne ostrze co jest dużym plusem.
Polecam;-)

Pozdrówka,
Kaliope

1. Data: 2003-01-07 21:48:09

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "prezes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy jest na tej grupie ktos kto moglby poradzic jaka wybrac maszynke
> do strzyzenia wlosow (tych na glowie:)), najlepiej jakbyscie podali
> plusy i minusy danych modeli

Czesc prezes :))))
Tu Cie jeszcze nie bylo ;)

Sandra