Dopalacze - histeria

11. Data: 2010-10-13 08:47:12

Temat: Re: Dopalacze - histeria
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

o-fajny-kolo,wid,9

> A jak byś się zdziwił?
> Jakby z Pimpusia wylazł radosny, roześmiany gostek? Skąd wiesz co on tam
> kisi w środku.....

Zakwasy jakoweś.

Qra

12. Data: 2010-10-13 08:54:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak byś się zdziwił?
> Jakby z Pimpusia wylazł radosny, roześmiany gostek? Skąd wiesz co on tam
> kisi w środku.....

Obstawiam, ze sume zyciowych porazek, mogloby eksplodowac.

13. Data: 2010-10-13 08:57:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Mniej chamstwa na grupie! Wiecej merytorycznosci.

Mniej debilizmu na grupie, wiecej merytorycznosci.

> Fajna logika - brak smierci z powodu trawki czy dopalaczy
> (bo na razie nie stwierdzono smierci z powodu dopalaczy)

Stwierdzono.

> swiadczy o ich nieszkodliwosci.

Nie swiadczy. Natomiast wspomniana DEA tez luzno traktuje trawke, pewnie nie
wiedziales, bo prezes nie umial sie zdecydowac jaki jest zwiazek konopii z
trawka.

> Ot logika!

Tfojego prezesa.

> Moze zglosisz to odkrycie premierowi, bo szaleje
> na koszt podatnika z roznymi sluzbami juz od tygodnia!
>
> =========================
>
> http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/265706,Mezczy
zna-nie-zmarl-z-powodu-dopalaczy

> "Jak powiedział w poniedziałek PAP Romuald Piecuch z zespołu prasowego
> Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, mężczyzna cierpiał od dzieciństwa
> na chorobę serca, a fiolka, którą znaleziono w jego kieszeni, zawierała
> resztki zaschniętego środka energetyzującego, a nie dopalacza."

Jakiez to srodki energetyzujace sprzedaje sie w fiolkach?

14. Data: 2010-10-13 09:07:27

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.com> napisał w wiadomości

o-fajny-kolo,wid,9

> O masz.....
> A wiesz, że w życiu bym Ciebie o to nie podejrzewała?
> Zawsze tu jesteś taki pozapinany pod szyję i pod krawatem.
> A tu proszę... perskie oko jak trzeba :-)))

Ale sobie dumam teraz,
ta trawa to zła jak cholera.
I palić ją bardzo nieładnie,
bo EQ na łeb na szyję spadnie.

Qra

15. Data: 2010-10-13 09:09:04

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

zna-nie-zmarl-z-powod

> Jakiez to srodki energetyzujace sprzedaje sie w fiolkach?

Lakcid.
Ten to dopala!

Qra

16. Data: 2010-10-13 09:14:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

o-fajny-kolo,wid,9

> Ale sobie dumam teraz,
> ta trawa to zła jak cholera.
> I palić ją bardzo nieładnie,
> bo EQ na łeb na szyję spadnie.
>
> Qra

Obudziła się w Tobie moralistka Qro... jak rozumiem. (Smrodek Dydaktyczny
jak insynuował Wańkowicz)

O szkodliwości/ braku szkodliwości trawy napisano już elaboraty i nie będę
ich tu cytować.
W każdym razie trawa nie jest gorsza niż np. wdychane przez nas codziennie
spaliny, a już z pewnością nie gorsza niż dym papierosowy pochłaniany
biernie.
Jak ze wszystkim trzeba zachować rozsądek, czy to w przypadku trawy, czy
koniaku, czy wina, czy... słodyczy, czy zwykłego stresu.

Natomiast całą sprawę (i mówię tu o trawie, a nie o dopalaczach, bo te
zawierają bóg-wie-co, i to jest podstawowy problem) postrzegam bardziej jako
wojnę pomiędzy naszą człowieczą wolnością, a biurokracją, która nakazałaby
nam i zabroniła wszystkiego w imię widzi-im-się.

Czy wiesz ile trzeba pozwoleń, żeby zanurzyć wędkę w morzu w czasie rejsu z
Helu na Bornholm?? Głupi patyk, z głupim robakiem w ledwo słonej wodzie...
Na który i tak złapią się co najwyżej 2-3 ryby.....

MK

17. Data: 2010-10-13 09:14:40

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

www.dopalacze.com

"W kraju, w którym przyszło Państwu żyć, takie wartości jak wolność
gospodarcza czy swoboda handlu przestały istnieć, co mieliśmy okazję
zauważyć w ciągu ostatnich dni. Jesteśmy przekonani, że to dopiero czubek
wielkiej góry lodowej. Sytuacji, w której na podstawie pomówień i braku
jakichkolwiek dowodów, legalnie działająca firma musi ogłosić zamknięcie.
Mamy nadzieję, że cała ta farsa będzie dla wszystkich Państwa przestrogą, że
Rząd RP jest zdolny do wszystkiego w imię podwyższenia swojego poparcia
wśród społeczeństwa, odwracając jednocześnie uwagę od prawdziwych
problemów."

<- Ostatnie zdanie. Kolesie budza sie - mimo ze sa na dopalaczach :)
Sporo tubylców w tym kraju mimo ze nie bierze dopalaczy to dalej ŚPI.
A licznik wesoło bije:
http://www.dlugpubliczny.org.pl/pl

oooo, czeka nas duzo tematow zastępczych,
i przekierowywania na nie frustracji tubylców :))

Druch

18. Data: 2010-10-13 09:17:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Oct 2010 09:43:13 +0200, Druch napisał(a):

> A teraz histeria z dopalaczami - fajna hipokryzja przed wyborami.

Działania pozorowane.

> I ZDZIWIENIE, skad tyle dzieciakow z problemem.

Tylko o tym własnie myślę podczas całego tego pseudodziałania z zamykaniem
sklepów. Zamiast zamykać sklepy (co jest bezsensowne - dopalacze przyjdą
same do szkoły, na uczelnie i na dyskoteki), nie lepiej byłoby
przeanalizowac problem od tej strony? Tzn przeanalizować i zaradzić temu,
DLACZEGO oni biorą i coś z tym zacząć robić? Nooo, ale to tyyyle roboooty!
Po co, kiedy społeczeństwo lepiej dostrzeże, że zamknięto parę sklepików.
Bo hałas większy.
:-/

19. Data: 2010-10-13 09:19:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po co, kiedy społeczeństwo lepiej dostrzeże, że zamknięto parę sklepików.

Wiesz co mnie też zastanowiło? Skąd oni biorą na to kasę.....
"Idź dziecko, kup sobie proszeczek, uwal się w kąciku, bo mamusia chce
pooglądać TV "?

Bo skąd tyle chętnych? 1. Ciekawość, 2. Moda, 3. Grupa rówieśnicza itd.

MK

20. Data: 2010-10-13 09:20:41

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No coz, staram sie, choc zawsze priorytetem byl wlasciwy zwrot,
> ten z pradem, a nie pod prad ;)

A nie kusiło Cię nigdy?
Żeby coś... wywinąć? Całkiem pod prąd?

MK

bunt na pokładzie
Dopalaczy c.d. czyli kiedy ludzie zrozumieją...
Warto poczytać.
Do Medei.
Humoryustyczny wydźwięk...