Dorastanie [było: reset]

1. Data: 2008-01-20 02:21:41

Temat: Dorastanie [było: reset]
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2008-01-20 10:24:54

Temat: Re: Dorastanie [było: reset]
Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dorastanie:
> Dochodzenie
> do siebie...
>
> [po traumie
> dzieciństwa]
>
> Ale po co
> się tak
> szamotać?

Dorastasz, dochodzisz do siebie po jakiejś wielkiej traumie, ok. Niby taki
'mundry', książek przeczytał co niemiara - a nic z tego nie potrafi
zastosować (albo nie chce) do siebie. 'leczysz się stresem' czy co? Zapisz
się gdzieś, masz zajebiście dużo energii do wypisywania bzdur na licznych
grupach dyskusyjnych - wykorzystaj tę energię do poznawania ludzi - nie
czytania postów. Jesteś niepełnosprawny i siedzisz na wózku? Jest Ci przez
to trudno wyjść z domu? Masz "drewnianą nogę" ??

3. Data: 2008-01-20 11:32:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętasz Kunderę i fragment, że im nas życie bardziej przeczołga, tym
bardziej jest dla nas namacalne, realne ?

M.

4. Data: 2008-01-20 13:42:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętasz Kunderę i fragment, że im nas życie bardziej przeczołga, tym
> bardziej jest dla nas namacalne, realne ?

W sensie że wtedy dopiero "czujesz że żyjesz"...? ;)

5. Data: 2008-01-20 13:56:35

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czytania postów. Jesteś niepełnosprawny i siedzisz na wózku? Jest Ci przez
> to trudno wyjść z domu? Masz "drewnianą nogę" ??

he he...kombinuj dalej ;P

6. Data: 2008-01-20 14:00:44

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "marcin" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> he he...kombinuj dalej ;P

Zabawne.. :)
Właśnie zastanawiałem się czy nie wrzucić Cię do KF...
Ułatwiłeś mi zadanie.

PLONK.

7. Data: 2008-01-20 14:21:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zabawne.. :)
> Właśnie zastanawiałem się czy nie wrzucić Cię do KF...
> Ułatwiłeś mi zadanie.

Kolejny co się sam odfajkował... ;P

8. Data: 2008-01-20 14:59:48

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jan 2008 12:32:28 +0100, Vilar napisał(a):

> Pamiętasz Kunderę i fragment, że im nas życie bardziej przeczołga, tym
> bardziej jest dla nas namacalne, realne ?
>
> M.

Naprawdę tak myślisz, Vilar???
Ja tam wolę macać róże i bławatki, jak również inne "namacalne" rzeczy,
niekoniecznie czołgając się, i jakoś nie mam uczucia odrealnienia :-D
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

9. Data: 2008-01-20 18:12:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Naprawdę tak myślisz, Vilar???
> Ja tam wolę macać róże i bławatki, jak również inne "namacalne" rzeczy,
> niekoniecznie czołgając się, i jakoś nie mam uczucia odrealnienia :-D

To uczucie mają przeczuwający co jest grane a nie "zaimpregnowani"...

10. Data: 2008-01-20 19:27:16

Od: "rafal13.pracohol" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

no proszę a myślałem że ludzie mają większe problemy, bierz się w
garśc, na nadwrażliwośc można umrzec

Brak zainteresowan
Silna grupa pod smutnym wezwaniem...
NLP - literatura