Dorastanie [było: reset]

11. Data: 2008-01-20 19:46:11

Temat: Re: Dorastanie [było: reset]
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal13.pracohol" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:df11b013-9be0-43b1-a0a3-c83e72268af9@q39g2000hs
f.googlegroups.com...
> no proszę a myślałem że ludzie mają większe problemy, bierz się w
> garśc, na nadwrażliwośc można umrzec

łatwiej stępić nadwrażliwość
niż uwrażliwić psychopatę...

12. Data: 2008-01-20 20:15:55

Od: "rafal13.pracohol" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sty, 20:46, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "rafal13.pracohol" <r...@g...com> napisał w
wiadomościnews:df11b013-9be0-43b1-a0a3-c83e72268af9@
q39g2000hsf.googlegroups.com...

> łatwiej stępić nadwrażliwość
> niż uwrażliwić psychopatę...

przynajmniej jestem skuteczny w tym czym się zajmuję, nie rozczulam
się nad soba jak jakiś pętak albo zagubiony chłopiec, śmieszny jesteś

13. Data: 2008-01-20 20:34:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal13.pracohol" <r...@g...com> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...
On 20 Sty, 20:46, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

> przynajmniej jestem skuteczny w tym czym się zajmuję, nie rozczulam
> się nad soba jak jakiś pętak albo zagubiony chłopiec, śmieszny jesteś

o wiele lepiej być śmiesznym niż nieludzkim ;P
zwłaszcza kiedy opinia o śmieszności
to tylko obrona przez atak

14. Data: 2008-01-20 20:42:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomościnews:df11b013-9be0-43b1-a0a3-c83e72268af9@
q39g2000hsf.googlegroups.com...

> o wiele lepiej być śmiesznym niż nieludzkim ;P

A swoją drogą: bierzesz witaminki?
Bo wypalenie dopada znienacka ;P

15. Data: 2008-01-20 20:55:05

Od: "rafal13.pracohol" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:467fd390-872d-409c-a167-9ef3475de752@
> [...]
wiadomościnews:df11b013-9be0-43b1-a0a3-c83e72268af9@
q39g2000hsf.googlegroups.com...

> o wiele lepiej być śmiesznym niż nieludzkim ;P

może a morze, ale lepiej jest nie rozmyślac za dużo o traumach z
dzieciństwa czy co cię tam gnębi, żyj szybko, kochaj mocno, opłacaj
III filar, a jak dożyjesz do emerytury będziesz miał co wspominac,
bycie śmiesznym to jak zaproszenie do dostania w "ryj" (w sensie
przenośnym), lepiej jest uchodzic za "nieludzkiego" (tak mnie
nazwałes, znajomi tak o mnie nie mówią), przekonałeś mnie na 100% że
jesteś nadwrażliwy, idź między ludzi (realnych nie wirtualnych),
porozmawiaj, poznaj swoją szczęśliwą połówkę, porozmawiaj sobie z nia,
poprzytulaj, pop....dol (czy co cię tam kręci), a świat od razu będzie
wyglądał inaczej

jeśli to niewystarczy to niestety psychiatra i psychotropy cię nie
ominą

nie bierz wszystkiego zbyt dosadnie, w życiu trzeba miec dystans do
wielu spraw

tak przy okazji często gdy coś piszesz stawiasz na końcu literę P, to
niby coś znaczy ?

trzymaj się

16. Data: 2008-01-20 20:59:00

Od: "rafal13.pracohol" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:fn0b8i$uu6$1@news.onet.pl...

> A swoją drogą: bierzesz witaminki?
> Bo wypalenie dopada znienacka ;P- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

wiem o tym że wypalenie dopada z nienacka, witaminki są dla
chorowitych chłopczyków, normalni ludzie po prostu sie prawidłowo
odżywiają (zbilansowana dieta, łapiesz ?)

17. Data: 2008-01-20 21:14:14

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal13.pracohol" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 20 Sty, 21:34, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

wielu spraw

tak przy okazji często gdy coś piszesz stawiasz na końcu literę P, to

------
Diagnozuj dalej...na razie zimniutko...
ale widzę że się bardzo starasz ;) ;P

18. Data: 2008-01-20 21:16:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal13.pracohol" <r...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
On 20 Sty, 21:42, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

chorowitych chłopczyków, normalni ludzie po prostu sie prawidłowo
odżywiają (zbilansowana dieta, łapiesz ?)

---
Toż mówię że witaminki ci bedą jak znalazł... ;P

[następny co próbuje szczęścia ;) ]

19. Data: 2008-01-20 21:39:44

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"marcin" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Dorastasz, dochodzisz do siebie po jakiejś wielkiej traumie, ok. Niby taki
> 'mundry', książek przeczytał co niemiara - a nic z tego nie potrafi
> zastosować (albo nie chce) do siebie. 'leczysz się stresem' czy co? Zapisz
> się gdzieś, masz zajebiście dużo energii do wypisywania bzdur na licznych
> grupach dyskusyjnych - wykorzystaj tę energię do poznawania ludzi - nie
> czytania postów. Jesteś niepełnosprawny i siedzisz na wózku? Jest Ci przez
> to trudno wyjść z domu? Masz "drewnianą nogę" ??

Pozdrawiam serdecznie.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

20. Data: 2008-01-20 21:40:32

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"rafal13.pracohol" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

>tak przy okazji często gdy coś piszesz stawiasz na końcu literę P, to
> [...]

Brak zainteresowan
Silna grupa pod smutnym wezwaniem...
NLP - literatura
Re: szczęście