Re: Doszlismy...

Data: 2007-03-02 10:55:52
Temat: Re: Doszlismy...
Od: "ksRobak" <r...@g...pl>

"michał" <6...@g...pl>
news:45e7e9ea$0$13184$f69f905@mamut2.aster.pl...
> "ksRobak" <k...@c...pl>
s.com...

> [...]
>>> Magda

> I nie zwróciłes uwagi na fakt, że Magda wali prosto z mostu to, co
> myśli.
> Natomiast ty myślisz i myślisz, a potem piszesz co innego... :P
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Magda wali wymyślonymi hipotezami, których nie umie wyartykułować
a Pan walisz w oczy swoim imieniem pisanym z małej litery - michał -,
wycinaniem podpisów autoryzujących teksty,
tykaniem (forma "per ty") rozmówców
oraz trollowaniem i spamowaniem a więc odmóżdżającą manipulacją
degradującą polskojęzyczny Usenet.
Temat wątku: "Doszlismy..."
Napisz więc:
czy doszliśmy do uzgodnienia, że jesteś Pan TROLLEM - Panie michał ? :)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?