Re: Doszlismy...

Data: 2007-03-02 23:44:55
Temat: Re: Doszlismy...
Od: "Magdalena" <e...@i...pl>

@30g2000cwc.googlegroups.com...

...@n...googlegroups.com...

> Droga Pani.
> << Gdybym JA mierzył ludzi to byłyby na to jakieś dowody.
> Pani twierdzisz, że mierzę ale nie masz na to żadnych dowodów
> - a więc zmyślasz. :-)

Każde Pana zdanie w tym wątku jest dowodem :-)

> Powyższe zdanie ma głęboki SENS.
> Sensem tego zdania jest ukazanie, że nie istnieją żadne dowody prawdziwości
> mojego rzekomego mierzenia ludzi a przynajmniej Pani takich dowodów
> nie potrafisz wskazać

Powtórzę - każde Pana zdanie jest dowodem w tej kwestii :-)

>- nie należy się więc Pani żadne 120 zł bo to byłoby
> naciąganie klienta.

Pan się naprawdę łudził, że chciałabym Panu pomóc*/Pana leczyć *???
(*niepotrzebne skreślić)
Pan musiałby najpierw o tę pomoc poprosić, Panie Robak. Czy to
dentysta do Pana przychodzi i pyta - powiercimy sobie dzisiaj? Czy
może to Pan idzie i prosi o wizytę?

> W tajemnicy powiem Pani (tylko proszę nikomu nie powtarzać)
> że tak jak Pani możesz zmyślać - tak JA mogę udawać.

Różnica między nami jest jednak taka, że ja nie mam potrzeby zmyślać,
a Pan ma nieodpartą potrzebę, by byle jak, ale "zaistnieć". Czy to
poprzez udawanie, czy to poprzez mierzenie innych własną miarą, czy to
poprzez wyśmiewanie, czy też poprzez tanie chwyty rodem z przedszkola,
typu przekomarzanie się, przekrzykiwanie, podstawianie cudzych
komentarzy, które nie były skierowane do Pana, jako komentarze do
Pańskich wypowiedzi.
Przykro mi, ale normalne to nie jest, i wcale nie jestem w tej chwili
złośliwa, tylko życzliwa.

> Gdybyś uzyskała
> dowód na to, że mierzę ludzi to i tak nie miałabyś pewności:
> czy mierzę czy udaję, że mierzę. :-)

Mnie to naprawdę nie obchodzi :-)
A Pan widzę, że ekscytuje się na samą myśl, że nie miałabym
pewności :-)
Drogi Panie, ja nie potrzebuję mieć pewności, ponieważ jest mi Pan
zupełnie obcy i obojętny, a poza tym nie jest Pan moim pacjentem/
klientem :-) (Chociaż obserwacja m.in. Pana zachowań bywa
przydatna...)

> Jeśli stwierdzisz, że powyższe także jest bez sensu

To ma sens. Głęboki...
W takich ciężkich przypadkach, jak Pański, dialog z Panem na grupie
nie ma najmniejszego sensu.
Po pierwsze, lekarza obowiązuje tajemnica lekarska, więc szczegółów
Panu na grupie ogólnodostępnej nie zdradzi, po drugie - za tak ciężką
pracę, jaką musiałby wykonać zajmując się Pana przypadkiem, stawka
pierwszej konsultacji musiałaby być podwójna, po trzecie, pacjent musi
wykazywać chęć współpracy z lekarzem. Ponieważ żadne z tych kryteriów
nie są [na szczęście] spełnione, nasz dalszy dialog nie ma sensu :-) Z
Panem, Panie Robak, można rozmawiać jedynie na zasadzie lekarz -
pacjent, lub pacjent - pacjent, a skoro tak się stać siłą rzeczy nie
może, radzę poszukać pomocy poza netem, w rzeczywistym świecie
[chociaż mam wrażenie, że właśnie tutaj jest Pana rzeczywisty świat -
kolejny problem się kłania :-)].
Życzę rychłego znalezienia pomocy Mr.Pretender, Mr.Real, Mr.Bug,
whatever.

> to niestety Droga Pani
> obnażysz to coś, co gdyby miało skrzydła to fruwałłoby jak gołębica. :)

Ojej! Już się boję :-)
W przeciwieństwie do Pana, mam zdrowe podejście do tego całego
usenetu, i naprawdę nie interesuje mnie to, co wg.jakiegoś ks.Robaka
obnażę :-)
(Hint: I'm here on business).

Pozdrawiam,
Magda