Dowcip

11. Data: 2016-02-11 20:38:07

Temat: Re: Dowcip
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 19:12:51 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Dawno nie oglądałem, podobały mi się zwłaszcza krótkie urywki.
> Natomiast nie lubię Jasia Fasoli bo to zwykłe wyśmiewanie się z
> upośledzonego.

Ja go lubię, ale w "Czarnej Żmii" ;)

12. Data: 2016-02-11 20:39:18

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik pinokio napisał:

> A wielu się wyłgało że "wykonywali tylko rozkazy"

Amerykańce dobrze wiedzieli że niektórzy
są odpowiedzialni za zbrodnie, mimo to ich
przygarnęli. Fakt, niektórzy grali dobrego niemca,
nawet książki pisali, a prawda wyszła 10-20 lat temu.

13. Data: 2016-02-12 13:02:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message

> Dawno nie oglądałem, podobały mi się zwłaszcza krótkie urywki.
> Natomiast nie lubię Jasia Fasoli bo to zwykłe wyśmiewanie się z
> upośledzonego.

Zarówno Benny Hill jak i Jaś Fasola to "humor" na poziomie
odbiorców o IQ niższym niż 70... bez polotu, monotematyczny.
Twój "dowcip" też nie był zbyt wygórowanych lotów...

14. Data: 2016-02-12 13:50:08

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2016 o 13:02, Pszemol pisze:
> Zarówno Benny Hill jak i Jaś Fasola to "humor" na poziomie
> odbiorców o IQ niższym niż 70... bez polotu, monotematyczny.
> Twój "dowcip" też nie był zbyt wygórowanych lotów...

To powiedz co cię smieszy

15. Data: 2016-02-14 16:06:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> To powiedz co cię smieszy

Dowcip wymagający myślenia.
Zwykle odbierany jako "nudny" przez osóby których głębsze myślenie męczy.

Gdy upada wiara w Boga
Polska bestia
Hotelove 333333333->
Jak kapitalizm to kapitalizm