Dramat Młynarskiego

1. Data: 2017-06-24 14:44:27

Temat: Dramat Młynarskiego
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Genialny tekściarz, znane są jego, choćby
Wojciech Młynarski, Jesteśmy na wczasach
https://www.youtube.com/watch?v=RRfiddT5-aM
czy
Wojciech Młynarski Róbmy swoje Opole '88
https://www.youtube.com/watch?v=pV2ojAEPd1U

Pod koniec życia zaangażował się politycznie po stronie antyPis. Ale
należy wziąć pod uwagę że ja znam ludzi naprawdę w porządku i
inteligentnych którzy czytają Gazetę Wyborczą i psioczą na PiS.

Jak pisał Ziemkiewicz:
"Trzeba mieć partyjnie na***ne w głowie, by w dniu śmierci genialnego
artysty wypominać mu, że na starość zrobił parę słabych agitek. Wstyd" -
napisał na Twitterze Rafał Ziemkiewicz, reagując w ten sposób na liczne
komentarze po śmierci Wojciecha Młynarskiego, w których wytykano
artyście jego poglądy polityczne.

https://dorzeczy.pl/kraj/24431/Ziemkiewicz-ostro-o-h
ejterach-Mlynarskiego-Trzeba-miec-partyjnie-nane-w-g
lowie.html

2. Data: 2017-06-24 17:29:17

Temat: Re: Dramat Młynarskiego
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.06.2017 um 14:44 schrieb pinokio:
> [...]
> artyście jego poglądy polityczne.
>
> https://dorzeczy.pl/kraj/24431/Ziemkiewicz-ostro-o-h
ejterach-Mlynarskiego-Trzeba-miec-partyjnie-nane-w-g

Czyli gdyby byl mlodszy lub chocby zdrowszy, to i "zdrowiej" by myslal
lub chocby przejrzal. :-)
Przypomniala mi sie historia pewnego wstretnego komucha, ktorego na lozu
smierci dopadli klechy. Wcisneli mu oplatek i pokropili, zeby bylo, ze
sie nawrocil. ;-( A lepiej by bylo, gdyby umarl jako komuch. ;-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2017-06-24 18:06:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2017 o 17:29, silvio balconetti pisze:
> Przypomniala mi sie historia pewnego wstretnego komucha, ktorego na lozu
> smierci dopadli klechy. Wcisneli mu oplatek i pokropili, zeby bylo, ze
> sie nawrocil. ;-( A lepiej by bylo, gdyby umarl jako komuch. ;-)

Chodzi o Jaruzelskiego? To źle że się nawrócił?

4. Data: 2017-06-24 19:20:16

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.06.2017 um 18:06 schrieb pinokio:

> Chodzi o Jaruzelskiego? To źle że się nawrócił?

Nawrocil sie? Mialem na mysli pewnego Czecha lub Slowaka. Nawet biskupa
na niego napuscili, bo musieli byc rownych stopni. ;-)

5. Data: 2017-06-24 19:39:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> napisał na Twitterze Rafał Ziemkiewicz, reagując w ten sposób na liczne
> komentarze po śmierci Wojciecha Młynarskiego, w których wytykano

Tylko że to jest duża różnica, kiedy robi głupią woltę jakiś anonimowy pan
Wiesio i przystaje do tłumku krzykaczy z KODu - w stosunku do tego, kiedy
palma odbija osobie z dorobkiem, znanej każdemu Polakowi, bardowi i
samozwańczemu wychowawcy Narodu.

6. Data: 2017-06-24 19:42:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2017 o 19:39, XL pisze:
> [...]
> Wiesio i przystaje do tłumku krzykaczy z KODu - w stosunku do tego, kiedy
> palma odbija osobie z dorobkiem, znanej każdemu Polakowi, bardowi i

A jeśli miłosnikiem GazWyb byłby ktoś z naszych bliskich, którego cenimy?

7. Data: 2017-06-24 19:59:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> A jeśli miłosnikiem GazWyb byłby ktoś z naszych bliskich, którego cenimy?

Jeżeli tylko nigdy nie pchał się na afisz, to oczywiście wybaczamy.
Jeżeli natomiast zawsze rościł sobie prawo do wypowiadania się wobec całego
narodu - to już niestety inna sprawa.

8. Data: 2017-06-24 22:35:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-24 o 19:59, XL pisze:

> Jeżeli tylko nigdy nie pchał się na afisz, to oczywiście wybaczamy.
> Jeżeli natomiast zawsze rościł sobie prawo do wypowiadania się wobec całego
> narodu - to już niestety inna sprawa.

I co zrobisz?
Ty w ogóle rozumiesz słowo: demokracja?
"Ludzie nie czytają, mają żadnych potrzeb intelektualnych, nie rozumieją
najprostszych tekstów pisanych i czytanych."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Popieram PiS
Toksyczny kefir