Drętwieje ręka - brak jednoznacznej diagnozy lekarzy

21. Data: 2010-02-03 14:16:45

Temat: Re: Drętwieje ręka - brak jednoznacznej diagnozy lekarzy
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-02 00:43, solvent pisze:

> Z ciekawości zerknąłem właśnie na cennik po refundacji
>
> Profenid 0.05 - 4 PLN
> Ketonal 0.05 - 1.70 PLN

Tak teraz dopiero się zastanowiłam nad tym cennikiem, który podałeś. To
jakiś stary cennik. Nie ma takich cen. Teraz polopiryna kosztuje już
bodajże 7 zł. Profenid kosztuje ponad 15 zł. na receptę (tak mniej wiecej).

--
animka

22. Data: 2010-02-03 17:14:56

Od: solvent <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:
> Tak teraz dopiero się zastanowiłam nad tym cennikiem, który podałeś. To
> jakiś stary cennik. Nie ma takich cen. Teraz polopiryna kosztuje już
> bodajże 7 zł. Profenid kosztuje ponad 15 zł. na receptę (tak mniej wiecej).

Całkiem możliwe. W większości przypadków cena jest podyktowana m.in.
ilością tabletek, dawką, firmą, marżą itd. Ja prawdopodobnie dysponuję
tylko cenami orientacyjnymi, jednak największą wartość ma dla mnie lista
generyków każdego preparatu.

23. Data: 2010-02-03 19:50:56

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-03 18:14, solvent pisze:

> [...]
> ilością tabletek, dawką, firmą, marżą itd. Ja prawdopodobnie dysponuję
> tylko cenami orientacyjnymi, jednak największą wartość ma dla mnie lista

Możesz podać linka do tego cennika, który widziałeś?
Teraz co apteka to inne ceny na dodatek.

--
animka

24. Data: 2010-02-03 21:19:05

Od: solvent <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

http://www.mp.pl/leki/

25. Data: 2010-02-04 00:01:24

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-03 22:19, solvent pisze:

> http://www.mp.pl/leki/

Widocznie tam ceny leków są wielką tajemnicą, bo trzeba się
zarejestrować, podać swoje wszystkie dane osobowe. Może dla lekarzy są
leki tańsze, a może darmowe, nie wiem i nie będę tego dociekała.

Tu jest faktycznie, że ketonal na receptę kosztuje 4,56 zł, ale to był
2008 rok. Niestety, leki bardzo podrożały i ciągle drożeją, więc pewnie
i ketonal podrożał.

http://forum-farmaceutyczne.org/ketonal-forte-x-30-j
ako-refundowany-czy-pe-nop-atny-t2460-page-15.html

A tu Profenid:
http://www.domzdrowia.pl/59050,bi-profenid-150mg-tab
letki-o-zmodyfikowanym-uwalnianiu-20-szt-.html
Nie wiem czy podali cenę z recepty.

A tu, w aptece na receptę: Cena w doz.pl: 3.09pln
http://www.doz.pl/apteka/p1636-Profenid_kapsulki_50_
mg_24_szt
Jednak tani jest tu na receptę (zamawiam w tej aptece na ogół jakieś
lekarstwa i odbieram w pobliżu swojego domu), ale nigdy nie pamiętam ile
za ten Profenid zapłaciłam. Zakupy przez internet są tańsze niż
bezpośrednio w aptece. Na długo starcza mi tych proszków, bo zażywam
sporadycznie, więc rzadko kupuję :-)

Pozdrawiam :-)

--
animka

26. Data: 2010-02-04 09:02:31

Od: solvent <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:
> Widocznie tam ceny leków są wielką tajemnicą, bo trzeba się
> zarejestrować, podać swoje wszystkie dane osobowe. Może dla lekarzy są
> leki tańsze, a może darmowe, nie wiem i nie będę tego dociekała.

To jest mniej więcej to samo co 'Pharmindex' więc zwykły spis leków,
tyle, że w formie elektronicznej. Lekarze też kupują leki w aptece, a
więc obowiązuje nas ta sama cena. Żadnych tajemnic

> (...) różne linki (...)

O, Dziękuję. Bardzo ciekawe informacje i przydatne namiary.
Na pewno się przyda!

Pozdrawiam

PS. Radiolog jeszcze nie odpisał..

27. Data: 2010-02-04 12:58:39

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-04 10:02, solvent pisze:

> O, Dziękuję. Bardzo ciekawe informacje i przydatne namiary.
> Na pewno się przyda!

Tak sobie przeglądałam strony i przy okazji wkleiłam te linki :-)

> PS. Radiolog jeszcze nie odpisał..

Nie przejmuj się. Nie odpisze to trudno, świat się nie zawali. Z tą
dyskopatią szyjną i tak żyję już ileś tam lat.

Pozdrawiam serdecznie,
--
animka

ból za uchem