Drętwienie rąk w czasie drzemki

1. Data: 2006-11-18 21:13:38

Temat: Drętwienie rąk w czasie drzemki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy drętwienie/mrowienie rąk w czasie drzemki może być objawem jakiejś
choroby? Może mieć coś wspólnego ze złym krążeniem? Trzeba by coś z tym
robić, udać się do lekarza, czy to normalne?

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-11-18 21:34:14

Temat: Re: Drętwienie rąk w czasie drzemki
Od: "Lukasz" <q...@...uk> szukaj wiadomości tego autora

> Czy drętwienie/mrowienie rąk w czasie drzemki może być objawem jakiejś
> choroby? Może mieć coś wspólnego ze złym krążeniem? Trzeba by coś z tym
> robić, udać się do lekarza, czy to normalne?

Ja mam czesto tak gdy spie z rekoma pod głowa :)

3. Data: 2006-11-18 21:40:02

Od: "PPC" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zle krazenie, zla dieta itp. tez tak mam kilka razy nawet po przebudzeniu
mialem zwiatczala reke lub noge ktora musialem rozruszac po 2-3 minutach
mijalo odkad zucilem palenie wystepuje w duzo mniejszym stopniu.

Chyba jakis specjalista powinien sie wypowiedziec na ten temat.

4. Data: 2006-11-18 22:50:40

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PPC" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> Zle krazenie, zla dieta itp. tez tak mam kilka razy nawet po przebudzeniu
> mialem zwiatczala reke lub noge ktora musialem rozruszac po 2-3 minutach
> mijalo odkad zucilem palenie wystepuje w duzo mniejszym stopniu.
Ja też miałem. Wystarczyła krótka drzemka w ciągu dnia i drętwaiłem :)
Z trochę innych przyczyn biorę magnez w tabletkach.
Jakoś i drętwienie ustąpiło.
Lekarz kazał mi zwracać uwagę na to czy jest drętwienie czy nie no ale go
nie ma.

> Chyba jakis specjalista powinien sie wypowiedziec na ten temat.

A też bym przeczytał opinię specjalisty na ten temat.

--
PAwełJ

5. Data: 2006-11-18 23:03:54

Od: "PPC" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie ja pytalem kilku ale podobno to normalne ale z moich obserwacji
na wlasnym zywym organizmie wynika ze jest to uzaleznione od trybu zycia i
odzywiania, ale raczej zwiazane z krazeniema raczej z niskim cisnieniem ale
co ciekawe wedlug lekarzy mam nadcisnienie tetnicze i lecze sie na to .

6. Data: 2006-11-18 23:53:41

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy drętwienie/mrowienie rąk w czasie drzemki może być objawem jakiejś

mi to sie notorycznie zdaza i kiedys nawet obudzilem sie z dlonia na twarzy,
ktora w 1 chwili rozpoznalem jako... pajaka, na dodatek spalem wtedy z 5
znajomych w namiocie i zrobilem troche rabanu o 6:30 rano... ;D

7. Data: 2006-11-19 15:03:36

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy drętwienie/mrowienie rąk w czasie drzemki może być objawem jakiejś
> choroby?
Kręgosłup ? Poświcz delikatnie.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

8. Data: 2006-11-19 15:38:10

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz" <q...@...uk> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> Ja mam czesto tak gdy spie z rekoma pod głowa :)

I ja tak tak mam, i choćby poduszka była nie wiem jak wysoka to ręce i tak
układam pod głowę.

Shivman

9. Data: 2006-11-19 17:26:33

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> Ja mam czesto tak gdy spie z rekoma pod głowa :)
Ja również.

10. Data: 2006-11-19 17:29:34

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> [...]
> choroby? Może mieć coś wspólnego ze złym krążeniem? Trzeba by coś z tym
> robić, udać się do lekarza, czy to normalne?

Witam. to może być od kręgosłupa szyjnego, ja też tak mam.
Pozdrawiam
Alkmina

[pyt] Co to jest?
[leki]Bromergon + antykoncepcja