Drzewa owocowe-które kwitna na różowo?

11. Data: 2007-03-19 12:50:46

Temat: Re: Drzewa owocowe-które kwitna na różowo?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> raczej morela, brzoskwinie maja male kwiatki

Brzoskwinie maą dwa typy kwiatków, małe i duże.
Pozdrawiam.Mirzan

12. Data: 2007-03-21 20:34:35

Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brzoskwinie maą dwa typy kwiatków, małe i duże.
> Pozdrawiam.Mirzan

A która odmiana jest najbardziej mrozoodporna,mieszkam na Podlasiu(Białystok)?
L.

13. Data: 2007-03-22 15:27:43

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 19:48, "Secretgarden" <s...@t...pl>
wrote:
> Widziałam kiedyś w ogrodzie u chyba dziadków drzewo owocowe kwitnące na
> rózowo-co to mogło byc?
> Chciałabym mieć w ogrodzie drzewko owocowe tak kwitnące:przyjemne z pożytecznym :))
> L.

Ciemnoróżowe/bordowe kwiaty mają śliwy ozdobne. Ich kwiaty są duże i
pięknie wybarwione. Nie są to odmiany o owocach konsumpcyjnych.

14. Data: 2007-03-23 11:08:14

Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciemnoróżowe/bordowe kwiaty mają śliwy ozdobne. Ich kwiaty są duże i
> pięknie wybarwione. Nie są to odmiany o owocach konsumpcyjnych.

Oglądałam zdjęcia w książkach,ale przede wszystkim w Googlach,są piękne,podobnie
wiśnia piłkowana....
Podobno w naszym klimacie dobrze sprawdza się odmiana brzoskwini
"Reliance",nigdy brzoskwiń nie uprawiałam,czy często chorują lub wymagają
większych zabiegów,niż np.jabłonie-z nimi mam dobre doświadczenia(w ostatnim
roku kilkadziesiąt kg antonowek :)))

L.

15. Data: 2007-03-24 11:37:39

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 23, 12:08 pm, "Secretgarden" <s...@t...pl>
wrote:
> [...]
> większych zabiegów,niż np.jabłonie-z nimi mam dobre doświadczenia(w ostatnim

Brzoskwinie u Ciebie raczej nie mają szans - przemarzną całe podczas
ostrzejszej zimy, a jeśli nawet nie, to kwiaty (lub już zawiązki
owoców) nie wytrzymają wiosennych, a czasem i późnowiosennych
przymrozków :-(
... Kup te ozdobne śliwy.

Co do antonówki - to stara, sprawdzona odmiana, z którą nie ma
większego kłopotu w naszych warunkach, więc trzymaj się jej :-)
Nie było nas - był las, nie będzie nas...

16. Data: 2007-03-24 13:53:01

Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> większego kłopotu w naszych warunkach, więc trzymaj się jej :-)
> Nie było nas - był las, nie będzie nas...

Dziękuję za radę,będę musiała zrezygnować z brzoskwini,a może jabłoń ozdobna
Royalty,ma ciemnoróżowe kwiaty,właściwie karminowe-u sąsiada cudnie kwitna od
dawna...?
L.

17. Data: 2007-03-24 19:33:00

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 24, 2:53 pm, "Secretgarden" <s...@t...pl>
wrote:

> Dziękuję za radę,będę musiała zrezygnować z brzoskwini,a może jabłoń ozdobna
> Royalty,ma ciemnoróżowe kwiaty,właściwie karminowe-u sąsiada cudnie kwitna od
> dawna...?

Może być. Z jej owoców możesz robić pyszną konfiturę - całe owoce z
ogonkami i listkiem, smażone w syropie. Piękny akcent do dekoracji
deserów i tortów.

18. Data: 2007-05-24 18:29:24

Temat: Re: Drzewa owocowe-które kwitna na ró?owo?
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> w kazdej kategorii drzewek owocowych sa odmiany ozdobne
> a im bardziej ozdobne tym owoce mniej jadalne najczesciej
> :)
> wyjatkiem sa moze miniaturowe drzewka owocowe
> http://www.garten-verkauf-online.de/Obstb%C3%A4ume__
cat__421.html
> bardzo ozdobne a przy tym dajace normalne
> jadalne owoce
> --
> z pozdrowieniami i uśmiechami
> smal

Wyglądają pięknie ale owoce są plastikowe :-(

Pozdrawiam - Jatgoda

19. Data: 2007-05-24 19:52:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora