Re: Duchowny.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Duchowny.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 07 Jul 2020 05:54:22 GMT

Izaura <d...@d...net> wrote:
> On 2020-07-06 10:16, XL wrote:
>> XL <i...@g...pl> wrote:
>>> Izaura <d...@d...net> wrote:
>>>> On 2020-07-06 00:35, XL wrote:
>>>>> <Kviat> wrote:
>>>>>> https://www.donald.pl/artykuly/YaPoBcMa/wachock-duch
owny-pilnuje-plakatu-dudy-i-kaze-nastolatkom-spieala

> //errata POzytywna... :)
>
> ale, wciaz zostaje otwarta kwestia, co "POeta" mial na mysli...?
>
> ,,Władzy raz zdobytej nie oddamy nigdy", czyli pycha komunisty czy odruch
> patrioty?
>
> https://kurierhistoryczny.pl/artykul/wladzy-raz-zdob
ytej-nie-oddamy-nigdy-czyli-pycha-komunisty-czy-odru
ch-patrioty,581

Gomułka to tępy, ograniczony człowiek - na myśli nie miał zbyt wiele, nie
ma się czego zbyt wiele doszukiwać w ,,myśli" kogoś, kto swoje rzekome
sukcesy w pracy dla narodu argumentuje: ,,Ja miałem kiedyś tylko jedną
koszulę. Wy - macie dziś już dwie!"
Tępy i ograniczony jak ta od chleba i ciastek...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: