Dumam sobie...

41. Data: 2003-02-21 18:06:57

Temat: Re: Dumam sobie...
Od: "Iwcia@Pstryk" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam ambicji by naprawiać świat, chcę naprawiać siebie. Są sprawy na
> tym świecie, które _mi_ się w nim nie podobają. Są sprawy, które mi się
> _we_mnie_ nie podobają. I dlatego piszę.
> Jak już nie będę miał problemów, obiecuję, przestanę.

tez sobie dumam. I tez mi sie wiele rzeczy nie podoba. Ale uwielbiam seks i
nie lubie kiedy ktos mowi ze to przez to swiat sie wali. Seks jest piekny,
tylko jednostki to wypaczaja. Aha, i nie mowie wylacznie o seksie
"uswieconym".
Nie czuje powolania do naprawiania swiata, co najwyzej kawalka dookola,
który na dodatek tego chce. Ani w "duchu" ani w seksie - nic na siłe.

Pa
Iwcia

42. Data: 2003-02-21 18:12:16

Od: "Martynika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwcia@Pstryk" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
a.pl...
> powiedz mi Sowo a kiedy było inaczej? Według mnie teraz jest lepiej -
prawo
> daje mozliwosc interwencji, i czasami zwycieża pieniądz. Kiedyś tak nie
> było. Zgwałcił Cię jakiś arystokrata to miałaś przerąbane - wioska
skazywała
> ciebie i bękarta na społeczny ostracyzm - no ale wtedy panowała owa
> "duchowość" :)
>
> Pa
> Iwcia

Iwciu popieram w całej rozciągłości Twoją wypowiedź (w zasadzie wypowiedzi).
Żeby nie pisac tego samego pozwól ze przyłaczę się do twego zdania i
podpisze pod twoją wypowiedzią. Pozdrawiam Martynika

43. Data: 2003-02-22 10:55:46

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Duch jest jednak wszędzie - nawet (za przeproszeniem) w dupie - tylko
> często się o tym zapomina traktując ją jak wentyl.

To się do sygnaturki nadaje:-)
Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

44. Data: 2003-02-22 14:06:10

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martynika wrote:
> [...]

> wypowiedzi). Żeby nie pisac tego samego pozwól ze przyłaczę się do
> twego zdania i podpisze pod twoją wypowiedzią. Pozdrawiam Martynika

Czyli jak kiedyś było nie najlepiej, to teraz też ma być nie najlepiej, bo
tak jest dobrze? :-O
To co z tą cywilizacją, może warto by było, żeby dotyczyła nie tylko
techniki.
Sowa

45. Data: 2003-02-22 15:00:20

Od: "Martynika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> tak jest dobrze? :-O
> To co z tą cywilizacją, może warto by było, żeby dotyczyła nie tylko

Nie bardzo Cię rozumiem. Sama pisałaś w tonie "teraz jest źle kiedyś było
inaczej (lepiej)" - wykazuje Ci się jedynie że zawsze tak było. Nie chodzi o
to że dobrze czy źle - po prostu tak było i jest. A duchowość, równowaga
emocjonalna, rozwój wewnętrzny czy jak to nazwiemy zalezy tylko od nas
samych.
Cywilizacja - cały postęp ma swoje źródło w jednostce bez względu na to
czego dotyczy.
Zmierzam do tego że ubolewanie nad tym że jest tak a nie inaczej nic nie
zmieni i jest nie konstruktywne. Mnie równiez wiele rzeczy o których piszesz
sie nie podoba ale jest obecnie równie dużo rzeczy które mnie cieszą. Chodzi
o to na czym sie skupimy - na narzekaniu nad wszechobecną "seksualnością"
czy na czerpaniu z pozytywów obecnych czasów. Pozdrawiam Martynika

46. Data: 2003-02-22 15:32:33

Temat: Re: Dumam..ogólna polemika
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwcia@Pstryk wrote:

> Swoją drogą ja tylko twierdzę ze jest jak zawsze bylo.
> Straszny inkwizytor? No coz to juz Twoje slowa, czujesz sie tak?

Nie, dlatego nie bardzo rozumiem skąd pomysły (w cytacie wejściowym tego nie
ma, jest jedynie o nierównowadze, którą widzę),że chcę coś komuś zabraniać,
albo że potępiam seks. I skąd pojęcie "uświęcony" się wzięło. Kogoś namawiam
na wyświęcone życie w celibacie? (oprócz puchatego, rzecz jasna, ale
przecież wszyscy wiedzą, że on ma przerąbane)
Uważam, że przegięciem jest sprzedawanie byle czego z pomocą gołej laski (a
gdzie goli faceci? Gdzie oni są - jeden nędzny plakat zrobili we Francji, a
reszta świata go ocenzurowała. Czemu?), przegięciem jest, że jak się w
adresie emilkowym nie umieści nospamu, to zalewa komputer reklamami pani
Zosi wiecznie mokrej i gorącej 3,50 za minutę, bez Vat? Jak to jest, że
nagle tyle osób mi radzi, żebym wyłączyłą/wyrzuciła telewizor. I co? Nie mam
telewizora, a świat nie przeżył transformacji na lepsze. Co to za metoda -
co z oczu to z serca, a jak czegoś nie widzę, nie myślę o tym, to tego nie
ma?
I dla czego trzeba lecieć po słownik jak się okazuje, że przeczytanie
książki z wyższej pułki to jeszcze nie duchowość.
I co to za argument, że zawsze tak było?
I czemu to pojęcie kojarzy się tak pejoratywnie, skoro życie wasze jest tak
uduchowione a seks tak tej duchowości bliski to skąd ten niepokój? Co w
takim razie prowokuje do myślenia że kogoś atakuję?
Uderz w stół a nożyce..... :-)

Sowa - znowu skołowana

47. Data: 2003-02-22 17:23:36

Od: "Iwcia@Pstryk" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uduchowione a seks tak tej duchowości bliski to skąd ten niepokój? Co w
> takim razie prowokuje do myślenia że kogoś atakuję?

No przepraszam ale ja już ciebie calkiem przestałam rozumiec...
Oczywiscie zgadzam sie z tobą ze gołych facetów jest zdecydowanie za mało
ale to już wina zatrzymania sie pruderyjnego spoleczenstwa na pewnym
etapie - mam nadzieje ze za pare lat i to przeminie i bede sobie mogla
poogladac ptaszkow ile wlezie.
Jakie pojecie ci sie kojarzy pejoratywnie? Seks? Mnie nie. Gdzie twierdze ze
seks jest tak tej duchowosci bliski? ano nigdzie. ... Moze byc uduchowiony,
ale jak dla mnie wcale nie musi. Jaki niepokój? To wlasnie w Tobie jest
niepokój. Bo nie jestes w tej chwili swojego zycia zrozumiec, ze seks jest
najzupelniej normalną czynnością zyciowa - przynajmniej dla niektorych
ludzi. Jak jedzenie, spanie i dobry posiłek. Tak trudno to pojąc? Dlatego
wlasnie nie przeszkadza mi komercyjne bagienko i dlatego przeszkadzają mi
moralizatorzy uwazający ze to wszystko jest "be". W tym sensie czuję sie
przez ciebie atakowana i czyz nie to wlasnie celem twojego zastanawiania
sie?

Pzdr
iwcia

48. Data: 2003-02-22 17:28:23

Od: "Iwcia@Pstryk" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli jak kiedyś było nie najlepiej, to teraz też ma być nie najlepiej, bo
> tak jest dobrze? :-O
> To co z tą cywilizacją, może warto by było, żeby dotyczyła nie tylko
> techniki.

A masz recepte dobrą dla wszystkich - czyli dla ciebie i dla mnie - zeby
bylo "lepiej"? Czy wiesz co bedzie dla mnie "lepsze"?
Cywilizacja dotyczy nie tylko techniki, ale to jest piękne ze kazdy ma wolny
wybór którego filozofa wybrać.

Pzdr
Iwcia

49. Data: 2003-02-23 09:58:23

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlasnie nie przeszkadza mi komercyjne bagienko i dlatego przeszkadzają mi
> moralizatorzy uwazający ze to wszystko jest "be".

Bo musisz wiedzieć Iwcia, że my z Sową propagujemy białe małżeństwa.
Seks jest brudny i zły, a genitalia służą nam głównie do podstawowych
czynności fizjologicznych.
Zastanawiam się osobiście nad kastracją (swoją) bo wysoki poziom
testosteronu przeszkadza mi w rannych medytacjach i wieczornych
kontemplacjach.

puchaty

Apage satanas!!!

;-)

50. Data: 2003-02-24 08:21:17

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zastanawiam się osobiście nad kastracją (swoją) bo wysoki poziom
> testosteronu przeszkadza mi w rannych medytacjach i wieczornych

Wiesz co - to ja Ciebie wcale, ale to wcale nie rozumiem.
Strasznie się chyba miotasz i sam nie wiesz o co Ci chodzi.

W każdym razie w każdym poście piszesz co innego.

Pozdrowienia.

Basia

zatrzymany czas
Pokochać po raz drugi.