Re: Durczoka pamięci żałobny rapsod.

Data: 2021-11-18 20:50:55
Temat: Re: Durczoka pamięci żałobny rapsod.
Od: XL <i...@g...pl>

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Po tym co zobaczyłem, to strach się bać jak wyglądałaś te 20-30 lat temu.

Prawda? Dziękuję ?
Spytaj o to szarą mysz. Widziałyśmy się lata temu we Wrocku, a sądząc po
jej reakcji (także tej po, która trwa do dziś), myślę, że DOBRZE mi się
przyjrzała ?

> Pewnik jest taki, że źle zinterpretowałaś jego spojrzenie. LOL

Nazywaj TO sobie, jak chcesz ?
TEGO nie da się ,,źle zinterpretować".
LOL
PS. Kamerzysta też się akurat do mnie przy...plątał wtedy - jak masz
znajomości w tv, to ci udostępnią. Moja rodzina przed tv była cała
uchachana ?

> ps.
> Jak ci idzie odstawianie?

Jak widzisz, lubię twoje pierdolety jak popcorn. Przez popcorn prawie nie
chodzę już do kina (wolę teatr, a tam nie ma popcornu, uff), ale ten twoj
tutaj utyciem mi nie grozi, no to sobie czasem pochrupię jeszcze. A co. W
pandemii trza sobie poprawiać humor, byle zdrowo ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: