Duuuże okna w bloku.

1. Data: 2007-05-14 06:32:36

Temat: Duuuże okna w bloku.
Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zauważyłem, że u mnie na osiedlu coraz więcej ludzi
wywala całą ścianę przy balkonie (loggi) i zamiast niej
wstawia okna od ziemi do sufitu i od ściany do ściany.
Teoretycznie fajna rzecz, ale mam kilka wątpliwości:
1. czy w lecie nie jest za ciepło, a w zimie za zimno? Pokoje
mają ok 20m2
2. gdzie się podziały kaloryfery? co na to przepisy,
spółdzielnia, sąsiedzi?
3. czy przy małych dzieciach nie jest to ryzykowne?
Może ma ktos jakieś doświadczenia z w/w oknami?
Najbardziej zastanawia mnie punkt 2. Spółdzielnie są
zazwyczaj nie do obejścia przez zwykłego mieszkańca, no
chyba, że często się pija wódkę z Kimś ze spółdzielni...
Miroo

2. Data: 2007-05-14 17:47:10

Temat: Re: Duuuże okna w bloku.
Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo poniedziałek, 14 maja 2007 08:32 gdy
użytkownik Miroo napisał:

> e do obejścia przez zwykłego mieszkańca, no
> chyba, że często się pija wódkę z Kimś ze spółdzielni...
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie montaż takich okien (widzę, że powszechny)
nie powoduje konieczności usunięcia grzejnika, może wymagać jedynie
przeniesienia go z jednej strony pionu na drugą.

--
---------
Staszek.Nurek

3. Data: 2007-05-14 21:05:15

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wstawia okna od ziemi do sufitu i od ściany do ściany.
> Teoretycznie fajna rzecz, ale mam kilka wątpliwości:

Teoretycznie jest to samowola.

4. Data: 2007-05-15 05:59:39

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> napisał w wiadomości

> Teoretycznie jest to samowola.

A czemu tak uważasz? Skąd wiesz, że nie mają zgody?
Miroo (http://miroo.ovh.org)

5. Data: 2007-05-15 06:04:13

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie montaż takich okien (widzę, że
> powszechny)
> nie powoduje konieczności usunięcia grzejnika, może wymagać jedynie
> przeniesienia go z jednej strony pionu na drugą.

Znaczy, że kaloryfery będą przy ścianie do sąsiada?
Tak jakoś... dziwnie. Ale fakt, zdarzyło mi się widzieć kaloryfer
przy ścianie do innego pokoju zamontowany 30 cm od sufitu.
Przy ścianie bo okno balkonowe (podwójne) zajmowało całą
ścianę pokoiku ("fabrycznie" :) ) ale czemu pod sufitem
to nigdy się nie dowiedziałem... Widocznie takie były
zwyczaje w latach 60-ych jak budowali ten blok.
Miroo (http://miroo.ovh.org)

6. Data: 2007-05-15 06:38:53

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czemu tak uważasz? Skąd wiesz, że nie mają zgody?

Bo nie dostaliby zgody na inne okna niż reszta.

7. Data: 2007-05-15 07:02:26

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czemu tak uważasz? Skąd wiesz, że nie mają zgody?

Bo musieliby zmienić projekt budynku w architekturze. A mało kto to robi.

8. Data: 2007-05-15 09:41:35

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

> Bo nie dostaliby zgody na inne okna niż reszta.

Eee tam, jak patrzę na sąsiedni blok to tam prawie każde okna
są inne.
Miroo (http://miroo.ovh.org)

9. Data: 2007-05-15 09:47:36

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:46494340$0$13187$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Bo musieliby zmienić projekt budynku w architekturze. A mało kto to robi.

Jesteś pewien?
Wszystkie nowe okna dość mocno różnią się od starych.
U moich rodziców nawet nie było porządnego murku tylko
jakaś imitacja z dykty/płyt wiórowych, dopiero przy
wymianie okien postawili ściankę pod okna. Wszyscy tak
robią i nie słyszałem aby spółdzielnia robiła jakieś problemy.
Stare okna były od ściany do ściany i do samego sufitu, nowe
są wstawiane mniejsze - po kilkadziesiąc centymetrów od ścian
i sufitu.
Miroo (http://miroo.ovh.org)

10. Data: 2007-05-15 10:00:18

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś pewien?

Ma rację.

Blat dębowy kuchenny impregnacja
okno balkonowe pcv i dwustronna klamka
Jakie oswietlenie blatu??
[byc moze ot] golarka elektryczna braun 5874
wózek