Duże liście

1. Data: 2007-07-30 10:42:57

Temat: Duże liście
Od: "Tomek B" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Proszę o podanie nazw roślin wieloletnich, mrozoodpornych o dużych
ciemnozielonych liściach, na stanowisko nasłonecznione.
Dziękuje
Tomek

2. Data: 2007-07-30 10:51:36

Temat: Re: Duże liście
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek B" <t...@o...pl> wrote in message
> Witam. Proszę o podanie nazw roślin wieloletnich, mrozoodpornych o dużych
> ciemnozielonych liściach, na stanowisko nasłonecznione.
> Dziękuje
> Tomek

Astrowate - Arctium lappa, ale i inne Arctium...

3. Data: 2007-07-30 11:07:39

Od: "Tomek B" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-07-30 11:17:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

A ta nie jest ozdobna - kwiaty ma piękne, a jest odmiana - jakby omotana
pajeczyną...
Najważniejsza w ogrodzie jest kompozycja, a nie nagromadzenie rzadkich
roślin...

5. Data: 2007-07-30 11:22:49

Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

> "Tomek B" <t...@o...pl> wrote in message
> Witam. Proszę o podanie nazw roślin wieloletnich, mrozoodpornych o dużych
> ciemnozielonych liściach, na stanowisko nasłonecznione.

Surmia wielkokwiatowa (Catalpa speciosa)
Bardzo dobrze znosi ciecie nawet silne. W mlodosci moze troce przemarzac
zle dobrze sie regeneruje. Liscie ma naprawde piekne a poza tym ladnie
kwitnie.
pzdr
Tomek

-

6. Data: 2007-07-30 12:55:29

Od: "Tomek B" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

L...

7. Data: 2007-07-30 14:16:59

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomek B wrote:
> [...]

Gunnera manicata. Patasites japonicus.

MB

8. Data: 2007-07-30 14:38:30

Od: <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek B" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Proszę o podanie nazw roślin wieloletnich, mrozoodpornych o dużych
> ciemnozielonych liściach, na stanowisko nasłonecznione.
> Dziękuje
> Tomek

Funkie, różnego rodzaju. Możesz znaleźć, różną zieleń, z domieszką żółci.
Liście nawet wielkości dwóch dłoni (u starej funkii).

Pozdrawiam
Przemek z lasu

9. Data: 2007-07-30 14:51:56

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@n...pl>

> Funkie, różnego rodzaju. Możesz znaleźć, różną zieleń, z domieszką żółci.
> Liście nawet wielkości dwóch dłoni (u starej funkii).

Ale miałeś przecież podawać na miejsca nasłonecznione !!!

A do Tomka B :

Zabiłeś mi ćwieka takim pytaniem ... może określ się jak duże to maja
być liście, bo ta cecha przynależna jest roślinom cieniolubnym. Po to maja
duże liście żeby rosnąc w cieniu móc nałapać jak najwięcej promieni
słonecznych o które ciężko pod gęstwina innych liści. Dla mnie duże liście
mają np.: higrofity, taki lepiężnik japoński (Petasites japonicus) powiedzmy

Serdecznie Miłka

10. Data: 2007-07-30 15:52:45

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jul 2007 12:42:57 +0200, Tomek B napisał(a):

> Witam. Proszę o podanie nazw roślin wieloletnich, mrozoodpornych o dużych
> ciemnozielonych liściach, na stanowisko nasłonecznione.

Jedyne co mi przychodzi (z bylin) do głowy i spełnia Twoje warunki to
bergenia, ona zniesie wszystko.

Pozdrawiam,
Marta

Problem z zamiokulkasem zamiolistnym-usycha!!
co to za roslina?
Ekipy budowlane z polecenia
Jakie drzewo przy domu zamiast brzozy?
Jak pobrać nasiona z pomidora?