Re: Duzy problem ze skora dloni

1. Data: 2005-07-09 12:44:42

Temat: Re: Duzy problem ze skora dloni
Od: "Leslaw Bidzinski" <l...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie ma ekzeme (choc bez ogledzin trudno jednoznacznie
stwierdzic). Najlepiej w tym przypadku udac sie do dobrego zielarza ktory z
pewnoscia bedzie mogl pomoc. Mowie zielarz gdyz co jest dostepne u lekarza
niewiel w takich przypadkach pomoze.
Z powazaniem

Leslaw Bidzinski - zielarz z UK

This mailbox protected from unsolicited email by Spam X-terminator
from StompSoft http://www.stompsoft.com
ps.com...