krostka...

1. Data: 2005-07-09 09:21:35

Temat: krostka...
Od: "lalala" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od dluzszego czasu mialem na udzie krostke... taka malutka nie wiem co to
poprostu jakas zmiana na skorze... jest to taka odstajaca krostka do
niedawna nic siez nia nie dzialo ale ostatnio zaczalem uprawiac duzo sportow
(m.in bieganie) i ta krostka zaczela mi sie odrywac i przy tym boli.
Macie jakies pomysly co to moze byc? I czy moze sie tak samoistnie oderwac ?

Pozrawiam

2. Data: 2005-07-09 09:23:21

Temat: Re: krostka...
Od: "lalala" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdaje mi sie ze to zwykla potowka, ale czy moze sie urwac czy trzeba isc z
nia do lekarza ?

3. Data: 2005-07-09 15:47:45

Od: "pepe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lalala" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> zdaje mi sie ze to zwykla potowka, ale czy moze sie urwac czy trzeba isc z
> nia do lekarza ?

buhhhh posmaruj antyperspirantem :D tą POTÓWKE :DDDDDDDDDD

Jakie hormony?
enzymy watrobowe..
Pilne....:(
sepsa?!!!